Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

MissMe: vart köpte du den?
    tycker d är så svårt å veta va man ska köpa för storlek juh... ja har i normalt fall storlek medim (40)... å undrar om jag skulle ha 42 lr 44 nu? eller large? ååå va svårt :( 

• Madelen21

åå ja sitter å kollar runt efter nån jacka men var i hela friden ska man hitta nån som man kan ha dels nu men även sen i vår?? suck.. å alla kostar skjortan :/

• Madelen21

Sitter här smått förbannad över att ha blivit blåst...
    Hade annons på blocket på min syskonvagn å en tjej skulle köpa å ja skulle skicka m bussgods... hon påstog sig ha fört över pengar... inga pengar å ja har väntat en hel vecka.. skicka inte vagnen innan... å nu skulle hon int ha den.. är så less ja behövde pengarna nu... jävla skit så nu har ja lagt ut den på annons igen....  

• Madelen21

köpte mig ny jacka idag.. å tog storlek large å den bör räcka...
    hade sån tur d va rea så 499 skulle kostat 1200 :)

Melany Tuxer Vit

• Madelen21

Alexandra: vilken jäkla knäpp dröm... tur d inte går så fort i verkligheten.. hehe...

baby lei: tack.. ja ja fick ju lov  å ha ny jacka å har letat tame sjutton överallt innan ja hitta denna sidan m rea å något snygga jackor :) 

• Madelen21

Ohh nu börjar dom riktiga sparkarna komma här :) har bara känt små bufffar men nu har jag lyckats ha handen på magen å känt d flera ggr :)

• Madelen21

alexandra: när min första dotter föddes blev d total sfinkterruptur... ( sprack hela vägen ända bak till rumpan) D va hemskt..... men 2 tim efter dottern föddes åkte ja på op å blev sydd å resultatet blev väldigt bra...
    var sjukt rädd för samma sak andra gången å fick gå å prata me en aurora barnmorska, heter d så???
    Men d gav ingenting... prata m hon en gång...

men när d va dags å föda så var d helt annat... tog 6 timmar och inte en enda bristning. 

• Madelen21

alexandra: okej, ja fy ja förstår din rädsla,,,
    Ja sitter å kollar på barnvagnsleksak.. sån man hänger på vagnen du vet.. vill ha nån söt kanske tummen lr så.. 

• Madelen21

Åå Lligger här i sängen och vet att d kommer bli sjukt svårt å somna ikväll.. I morgon är det ju äntligen min tur för ultraljudet,, Å jag är ju sååå nyfiken vem bor i min mage.. å sjukt shopping sugen är jag också..
    sitter å kikar runt överallt på nätet haha... måtte ja hålla mig till efter i morgon :) 

• Madelen21

natan: lycka till till dig på ul jag har också tid kl 14 idag när har du tid? ska ni kolla kön?
    D ska vi :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~