~* Juni Bebisar 2013 *~
nån som vet hur de ser ut på en ultraljudsbild om det är en flicka respektive pojke?
nån som vet hur de ser ut på en ultraljudsbild om det är en flicka respektive pojke?
kommer va 18+1 på ul hoppas d syns bra,
mina bröst har inte växt nånting.. men så har jag ju ammat å ända till i höstas
ååå ja hade tid hos tandläkaren idag å nu ringde dom och hon är sjuk ååå va skönt.. jag hatar att gå dit :)
nu blir d inge fören april.
MIn dotter ramla på dagis igår på en stor kulle där dom åkte madrass och skrubba sig på kinden.. såg inte så farligt ut igår men ser värre ut idag.. hon ville inte till dagis så vi är hemma och myser hela dagen jag och mina barn och nu endast 6 dagar till ul :)
Nu har bäbben vaknat känner jag :) Känner ganska långt ner :)
nån som vet nån bra sida på nätet som säljer baby kläder till rimliga priser?
förutom hm lindex mm...
är inne på å köpa nåt från blue heaven fast vill gärna vänta till efter ul men svårt å hålla mig :)
www.newheaven.se
cj 2 jag har barn som är 5 och 2½ och dom vet, eller ja älsta iaf.. minsta förstår nog inte så mkt.
Men hon har vetat sen ja plussa typ.
Elinile: jag kolla m nr 2 å fick höra att vi vänta pojk å ut kom en pojk. m första kolla vi inte. ska på rutin ul nästa vecka å vi vill veta :)
Jag undrar också vart alexandraviberg är
såg att nån nämt namnet selma å läste semla haha...
Jag åt min första semla idag å d var gudomligt gott!!!
Jag som är så sugen på gräddbakelser haha... :)
lillsnöret: åå du sa nåt :) Nu blev jag sugen på min lokala ica butiks supergoda smörgåstårta m räkor... haha....
Jag och barna har bakat lite chokladbollar :)
För övrigt så kollar jag syskonvagnar på blocket.. vill gärna ha en emmaljunga å funderar på en m svängbara framhjul fast finns inte många å välja på då... typ cangaroo och twin city cerox 360 och så nya monkey.. fast nya monkey är så dyr...
Härligt alexandra jag skicka nyss pm till dig här på fl :)
Här syns det rejält... inte långt kvar tills jag inte får ihop min jacka längre å vintern lär stanna några månader till... kul kul,,, får väl låna en av sambons jackor å ha en fleece tröja under.. för å köpa en gravidjacka gör jag då inte...