~* Juni Bebisar 2013 *~
MissMe83: Ja alltså de känns bortkastat å köpa en jacka bara för så kort tid...
Jag är shopping sugen åt bäbis nu...
nån som vet nån bra sida mä billiga bäbis kläder/bäbis prylar?
MissMe83: Ja alltså de känns bortkastat å köpa en jacka bara för så kort tid...
Jag är shopping sugen åt bäbis nu...
nån som vet nån bra sida mä billiga bäbis kläder/bäbis prylar?
missme83 mm me dom andra två har ja haft bf i augusti och inte varit såhär stor vid denna tid.. då har jag haft rutin ul i mars så det är lite skillnad denna gång faktiskt.
får väl kolla på tradera i värsta fall lr så för flera hundra på nåt man använder så lite känns inte värt....
valborgs: jag har ul nästa v på onsdag å vi ska kolla könet.
gjorde d m med andra barnet och vi är så nyfikna. Nu har ju vi en av varje så d spelar ingen roll.
Men min dotter vill ha en lillasyster så kanske mest därför som vi tittar men även av ren nyfikenhet såklart :)
jag är nätshoppingsugen åt bäbis men kanske borde vänta till effer ul men så svårt å hålla mig haha..,.
vi får se :) får isf köpa nåt unisex :)
jag har inte facebook tog bort det när jag fick mail om att någon försökt ta sig in på mitt konto och d kändes obehagligt...
mytol kul att höra flera :) Har du nåt tips om nån sida?
jag har kollat på newheaven.se
och strossel.nu
ung mamma 91: har du tips om nån sida?
ung mamma 91: pop är uteslutet för mig tycker det är för dyrt..
gillar inte ellos.. .tänkte nån annan sida
inte hm lindex ellos etc
hej allihopa
nu har jag gjort något som känns bra för mig själv
Det är såhär att jag jobbar som timvikarie inom äldre omsorgien och har nu börjat få foglossning och nu har jag avaktiverat mig på vikarie poolen samt pratat med min chef som var förstående.. Man blir ju inte lättare ju längre tiden går. Så nu är jag hemma..
Jag kan inte bli sjukskriven heller just för att jag har kommunalt vårdnadsbidrag för min son och då får man inte va sjukskriven samtidigt...
Men vi klarar oss ekonomiskt endå sambon tjänar väldigt bra. Det viktigaste känner jag just nu är att tänka på sig själv och att man måste må bra mm.
Känns som jag gjort helt rätt. Sambon tyckte också det!
är det någon mer än jag som känner bäbisen mest på kvällarna? Jag känner den oftast om jag sitter stilla och tex ser på tv eller när jag ligger i sängen på kvällen...
Är konstant hungrig också.. Nyss ätit hemgjord pizza 3 bitar och efter det lite ahlgrens bilar haha....
Ska nog ta ett kvällsbad snart m barna å sen blir d tv innan läggdags. Längtar till Ul nästa v :)
jag är 28 blir 29 i juli och sambon är 30 blir 31 i juli och väntar 3e barnet. 2 barn födda augusti 07 och augusti 10