Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

solrosen82: ja fast vc är jävligt nonchalanta ibland å jag tvingades söka vård på sjukhus å fick minsann betala 300 spänn men d var värt de.. men varför kunde dom inte ha kollat upp mig ordentligt på en gång när ja ändå var på vc.. ush sånt där retar mig.. men men d är gammalt groll..

ligger här i sängen me 2 barn som inte vill sova.... minstingen har fått så dumma sov vanor på sista tiden... han somnar runt 18 å vaknar igen runt halv nio nio och sen är de kört... vaken till 23.30 :(
    Han har inte sovit nån middag idag... spelar ingen roll om han sover middag lr inte han är lika endå... lite drygt faktiskt å älsta barnet brukar somna lätt..  Minstingen vakna halv nio helt hysterisk.. funderar om han drömt nåt eller så.. när han vakna så skrek han kakko=traktor... han älskar traktorer och vill gärna se på traktorer på youtube mm... 

jaja bara å gilla läget:( 

• Madelen21

louise jag håller med dig faktiskt att det finns för mkt information och alla säger olika... bättre å lita på den bm läkare man tror och inte oroa upp varandra...

• Madelen21

kickilina:
    jag har gått upp 3 kg ca å så foglossning :(
    prata me min bm på mvc igår å hon trodde foglossning å sa att jag kunde få en tid till henne i v 20 ist för 24 om jag ville å d vill jag. Så efter ul ska ja ringa henne å få tid.
    Om en vecka så vet jag förhoppningsvis om d blir en flicka lr pojke :)

• Madelen21

Sitter här lite smått irriterad... sålt en sak på blocket å personen skulle föra över pengar till mig igår vilket hon gjort... skulle komma idag har pratat m min bank å jag har inte fått några pengar än:( åå va dryyygt... ska skicka paketet m bussgods.är d nån som vet om man inte kan se pengarna förens just den tid som hon förde över från sitt konto? hon har nordea å förde över igår kväll runt 18... nog borde ja kunna se d före den tiden tycker man?

• Madelen21

Baby lei: Ja ja prata m min bank vid lunch å fråga om hon visste hur lång tid d skulle ta å hon sa att ja borde se pengarna under dagen... å nu är kl 16 å jag har inte sett pengar än.. har smsat tjejen som köpt varan å hon ska kolla upp på sin bank så hon inte skrivit nåt fel lr så... åå dryyygt

• Madelen21

Ååå här är en som hela tiden är hungrig... har nyss ätit middag men hungrig igen.. sugen på pomfritt.. haha satt just in en plåt i ugnen m pomfritt haha... tänk hur d kan gå..

• Madelen21

sömntutan: ok.. Ja är jag hungrig så äter jag.... tur att jag har lätt å bli av m kilona sen.
    Någon som gjort the baking soda test?
    Jag gjorde det nyss och typ ingen reaktion = det sägs att man väntar flicka.
    nån som testat fl´s kinesiska kalender? jag har gjort å den säger flicka :) 

• Madelen21

jag känner min bäbis mest när ja ligger i sängen på kvällen å ska sova.. sätter jag dit handen på magen så slutar den.. sicken buse... men ja jag känner iaf att nått rör sig :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~