• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    SunnaLiv skrev 2012-12-20 16:12:08 följande:
    Alexandra: skaka av dig det bara.BArn behöver inte duscha ofta,o som du säger om hon har barn eksem så ska man ju vara ännu mer försiktig. Ja badar min son kanske varannan vecka ;) han vill säkert bara ha nåt att klaga på.
    Ja förmodligen, kan väl inte stå ut med att jag klarat mig så bra utan honom, med allt jag gjort :P
    efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • ThereseJohansson

Äntligen fick vi RUL tid...blir den 7/1 och är då i v20...som vi längtar efter att få se vår lilla skatt :)

• Sömntutan

Blir många fina UL bilder att kika på i bildtråden i början på januari.Gravid

Äntligen! BF ~8 juni
  • ToTo10
    Baby Lei skrev 2012-12-20 15:54:26 följande:
    Vilken fantastisk överraskning!! Och att få veta det så här sent! Var det ditt första ultralljud?

Ja,det var första ultraljudet.. Och hade jag inte haft blödningar hade vi inte fått veta nåt förrän rul i v 18-20 nånstans, så jag är glad att vi ficl veta redan nu :)
  • Solrosen82

Toto10: vilken chock! Men dubbel glädje ;) har ni fler barn?

Alexandra: Jag mår så dåligt när andra berättar om psykoex eller psykopojkvänner. Var tillsammans med en idiot och ett psyko för tio år sen och jag är sååå glad att jag inte har barn med han. Skit i vad ditt ex säger och lita på att du har rätt. Låter som att han bara vill trycka ner dig.

Angående stl på kläder så hör vi till dem som får köpa 62 direkt. Våra barn har haft 74 när de var 3 mån, att få en bebis som kunde ha 50 skulle vara en ren dröm. :) Inte lätt att bära runt på bebisar som är så stora ;)

• AlexandraViberg
    Solrosen82 skrev 2012-12-20 21:09:26 följande:
    Toto10: vilken chock! Men dubbel glädje ;) har ni fler barn?
    Alexandra: Jag mår så dåligt när andra berättar om psykoex eller psykopojkvänner. Var tillsammans med en idiot och ett psyko för tio år sen och jag är sååå glad att jag inte har barn med han. Skit i vad ditt ex säger och lita på att du har rätt. Låter som att han bara vill trycka ner dig.
    Angående stl på kläder så hör vi till dem som får köpa 62 direkt. Våra barn har haft 74 när de var 3 mån, att få en bebis som kunde ha 50 skulle vara en ren dröm. :) Inte lätt att bära runt på bebisar som är så stora ;)
    Ja jag var det för 6 år sedan.. han var normal tills jag blev gravid! ehehe.. sen började "saker gå sönder", om vi säger så! Trycka ner är hans specialitet, tror han vet vilka tår han ska stampa på. Ja, hela den historien behöver vi inte gå in på, men låt säga att det inte var vackert och att alla var så lättade när vi äntligen separerade. Mamma kunde stänga av telefonen på natten utan att oroa sig att jag behövde hjälp.. Ung och dum man var! Suck!

Blir så ledsen att han är pappa till mitt barn, låter ju hemskt men jag tycker verkligen att det är jobbigt!
  • ThereseJohansson

Sista arbetsdagen imorgon och sedan ledig 2v så börjar jobba den 7/1 då vi även ska på RUL, lär kännas som den längsta semestern någonsin :)

Alexandra: Försök skaka av dig hans anklagelser..lättare sagt än gjort men det är ju han som gör bort sig! Låt han inte "komma åt dig" för det är han ju uppenbarligen inte värd...

• AlexandraViberg
    ThereseJohansson skrev 2012-12-20 21:58:41 följande:
    Sista arbetsdagen imorgon och sedan ledig 2v så börjar jobba den 7/1 då vi även ska på RUL, lär kännas som den längsta semestern någonsin :)

Alexandra: Försök skaka av dig hans anklagelser..lättare sagt än gjort men det är ju han som gör bort sig! Låt han inte "komma åt dig" för det är han ju uppenbarligen inte värd...
  • Pellefanten

Vecka 15 då. Shit va fort den här graviditeten har gått. Förra gången var det som om tiden singlade sig fram. Å nu går det framåt med stormsteg :)

• Sagolina

Håller med om att tiden går snabbt! Kan knappt förstå att 40% av graviditeten är förbi på julafton!

Angående kläder kommer jag nog satsa på lite i st50 och mest i st56, kanske något i st 62 till och med, om jag hittar något fint. Spädbarn växer ju så snabbt och gissar på att jag kommer få i alla fall "normaltstor" babys, eftersom jag och systern har varit ganska stora. (50,5cm jag, 56cm systern) Sånt brukar väl lite ligga i generna? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~