SunnaLiv skrev 2012-12-20 11:59:46 följande:
Ja köpte i sista stund st 50 o tur va det för han va bara 48cm lång och ha st 50 ca 2 månader om inte mer....han växte sakta. Kommer nog inte handla så mycket nytt då ja inte hittat kläder som jag tycker är så fina hittills och har jätte fina neutrala,mycket vita kläder som jag älskar, så de passar vem som kommer ut :). Ni som får tätt o har ammat till rätt så nyligen eller fortfarande ammar era barn......har ni ont i brösten nu? Ja har inte känt av mina bröst alls att de ömmat, men NU!!! Aj aj super känsliga, som i början när mjölken rinner till.....är i v 16 nu....känns skumt att det kom så sent..... E ganska öm i magen med,känns ganska obehagligt...
Jag har inte ammat på många år men har sen jag slutade amma alltid läckt mjölk när jag duschar varmt. Jag har dessutom alltid efter amningen haft lite "white spots" på mina vårtgårdar men dom har aldrig gjort ont men nu i veckan så kände ja att jag var jätteöm och såg att prickarna blivit mkt mer vita, alltså mer mjölk som samlats i körtlarna så jag antar att kroppen håller på att förbereda sig mer å mer.