• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Åh!! Firade 2013 (med fyrverkerier utanför fönstren) med att doktorn och jag tittade på min lille bebis med ultraljud. Det är en liten gosse!!!!!!!!!!! ( i alla fall till 90 %)

• Mjj83l

Åhhh så fuskigt!!!!

Blir så avundsjuk... Vill oxå veta NUUU

3 veckor till rul....

• Mjj83l
    AlexandraViberg skrev 2013-01-01 00:30:11 följande:
    Dottern var hos sin pappa idag.. :(

Så det blev ingen årlig familjebild men här är vi från förra Nyår iallafall :)Gott nytt år och nu jäklar är det 2013 och vi ska få bebis ju!!

Fina ni e
  • Solrosen82
    Kickilina skrev 2013-01-01 00:58:22 följande:
    Åh!! Firade 2013 (med fyrverkerier utanför fönstren) med att doktorn och jag tittade på min lille bebis med ultraljud. Det är en liten gosse!!!!!!!!!!! ( i alla fall till 90 %)

Grattis!! :) Vilket trevligt nyårsfirande ;)

Gott nytt år till er alla!
  • Sömntutan

Här firades nyårskvällen med pommac. Är ingen fantast av champagne i vanliga fall heller så mig gör det ingenting.
    Vi har inte lagt ut något om graviditeten på Facebook än. Kommer att vänta och lägga ut en UL-bild när vi gjort det.
    God fortsättning på det nya året allihopa. Men det vet jag ju att ni kommer att ha. Det här året kommer ju bli ett av de bästa åren vi upplevt .

• Valborgs

Oj vad länge sen det var jag var här inne nu. Har fortfarande inte fått igång internet sen vår flytt och det går så slött med mobilen :(

Har haft fullt upp ändå med kalas för min lilla dotter som nu fyllt 1 år, kalas, jul- och nyårsfirande. Och några slängar med migrän mellan :( nu senast låg jag i tre dagar :(

Men jag och bebisen mår bra iaf! Går in i vecka 17 idag.. :)
    Hur mår ni andra?
    Hoppas på att vara mer aktiv igen om någon vecka.
    Kram på er och god fortsättning på 2013 :)

På tal om alkohol är det nolltolerans här oxå, men känner mig ändå bakis idag efter att ha varit uppe till midnatt då jag slocknat runt 19 sen jag blev gravid.. :S

Någon som vet förresten hur långt in i graviditeten försäkringar täcker om något händer vid utlandsresor? Har något svagt minne om vecka 27, kan det stämma? Vi kollar lite efter resor nu :) längtar efter värme!

• ThereseJohansson

Kickilina: låter som ett bra sätt att fira nyår och grattis till att det blir en liten pojke :)

• SunnaLiv
    Kickilina skrev 2013-01-01 00:58:22 följande:

Wee så spännande och roligt!!!! Hoppas ni alla fick ett fint nyårs firande.Jag känner mig bakis! Det va för att jag la mig kl 1.30 o min lilla son vakna 8.20 * gäsp* inte många timmars sömn.Men ett fint firande blev det :) ingen alkohol såklart :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~