• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

Sandraa L :

Har jag sagt att det är ok med rökning? Det är lika idiotiskt det med!

Alkohol, sprit ... same shit different name!

Varför liksom ?? Suck!

• mysmamman2

På tal om nått trevligare

Gick in i vecka 17 idag! Helt sjukt vad fort det går... Jag har en grymt sen inskrivning på torsdag ;) haha så hoppas vi får ul relativt snabbt ändå :) längtar!!
    Vi har ju en sån doppler för att lyssna på och då hörde ja ljud på två ställen så hoppas den föyttade på sig bara eller så är det fler :)

• mco

Kickilina: åh här har jag också Vide (fast Wide) som favorit till pojk. Verkar dock svårt att få igenom det namnet :P

• Madelen21

kickilina: ååå va avis ja är på dig som fått kolla på ul.. Ja har inte ens fått kallelsen än å idag är jag i v 17...
    Har nyss ätit en kebabtallrik å d va så gott... annars har ja inte gjort ett dugg idag... legat i sängen av å till hela dagen å bara slappat... är så trött trots 13 timmars sömn i natt. 

• em77

Ja det har varit grymt kul med en barnklädes butik..jag å mamma startade den för 7 år sen. Men det sista vart det trögare.. Mkt pga att web-handeln ökade massor samt att kedjorna bara blir bättre samt att många handlar på tradera, blocket å andra köp å sälj sajter idag!! Så nu får jag hitta på ngt annat kul!!!

Du hade en av varje du . Själv har jag två tjejor. En Winnie å en Emmie så det ska bli spännande å se om det blir triss i sessor eller en liten gosse denna gång. Nyfiken!! Har två tjejnamn jag suger på. Livia,el Freja, men om det skulle bli en kille vilket jag inte tror så har vi inget namn! Förslag ngn ))

Förstår att det måste vara frustrerande Alexandra å vara ifrån sitt barn när man dessutom inte känner ngt jätte förtroende för sitt ex. Lycka till med allt

• AlexandraViberg

Ja.. Speciellt när hon är någon annanstans än hos andra parten, då kan hon hellre vara här och pussa på min mage hela dagarna ;)

• FFiNorrland

Sandra L enligt mig är din bm total dum i huvudet och ditt resonemang totalt sepe!! Gå in via Umeå universitet och sök bland uppsatser, eller (kan den heta; allauppsatser.se) sök på 2012, C uppsats, socionomprogrammet och en av författarna heter H. Henricksson, där finner du alla källor! Alla uppsatser är offentliga handlingar så de är bara att hämta ut och läsa! Så får du svar på dina jävla dumma kommentarer!! Och lycka till med dina försvar lilla vän.

• FFiNorrland

Jag lämnar denna grupp, känner mig så jävla psykad av människor som INTE kan ta sitt ansvar som blivande förälder. Tänker inte gå in i denna diskussion ngt mer. Tackar för denna tid och tänker nu i framtiden bara njuta av likasinnade människor med lika värderingar. Energi tjuvar och annat pack är inte värt, inte för någon. Tjing!

• tantS

Herregud tjejer! Nu får ni lugna er. Vi är här för att stötta varandra, inte bråka eller döma varann. Vill ni bråka, starta annan tråd.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~