• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Sömntutan: kanske en liten koktail? lite av varje.

Det är super spännande jag kan knappt bärga mig vår plutt kan ju se ut precis hur som. Min man är svensk men har nästan ett utländskt pigment och jag är ljus i hyn. Men jag har också mörkt pigment i min släkt längre bak i leden precis som de bruna ögonen. Vågar mig knappt på en gissning ens

• Hjärtat3
    ÅÅÅÅÅHH!! Jag är såå sur!!

Sambon skulle iväg till ica o fråga om jag ville ha nåt. Ja, jag ville ha fruktgodis, typ gott & blandat eller Malaco, vaniljglass och coca cola.

Han kom hem med lakrits, tresmak och cola zero!!
    Jag är på såååå dåligt humör!!    
  • Baby Lei

Åh det finns en jätterolig sida som räknar ut chansen för olika ögonfärger på bebisen, ska försöka hitta den igen. Den tar hänsyn till föräldrar, föräldrars syskon, och far och morföräldrars resp. ögonfärg.

• AlexandraViberg

Friiday: jo tell me about it! Jag orkar inte borsta håret i princip för då måste jag hålla upp armarna ett tag och det orkar jag inte :P

Missme: visst är det häftigt? Hoppas på bruna på denna. Ingen blå förälder denna gång iaf!

Malin: ja spännande värre! Får se hur trollen blir helt enkelt :D

• Sömntutan
    MissMe83 skrev 2013-01-01 21:32:03 följande:
    Sömntutan: kanske en liten koktail? lite av varje.

Det är super spännande jag kan knappt bärga mig vår plutt kan ju se ut precis hur som. Min man är svensk men har nästan ett utländskt pigment och jag är ljus i hyn. Men jag har också mörkt pigment i min släkt längre bak i leden precis som de bruna ögonen. Vågar mig knappt på en gissning ens
    Haha, jag fick nästan övertyga min man att jag inte varit med någon annan när vår yngste son kom ut. Han hade mörkt hår och redan då ganska mörka ögon. Och med lite gulsot på det så kunde man tro att jag varit med någon annan. Nu är han inte alls så mörk i håret, men hans stora bruna ögon har han kvar .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • MissMe83

Hjärtat3: ha ha ha förlåt att jag skrattar men det är en sån enormt hög igen kännings faktor på ditt inlägg min man lyckas också ofta göra fel och jag blir grytyyyymt frustrerad.

Alexandra: hur stor är chansen till bruna ögon när mannen har melerade i brunt, blått å grönt och jag har blått. Jag har brunt i släkten min man likaså. Är det 50/50 eller vad tror du? Hade varit kul om det bruna kom tillbaka, min farfar hade brunt.

• Madelen21

nån som testat kinesiska kalendern här på fl?
    ja testa den mest på kul å den säger att ja ska få en flicka å jag tror på flicka själv också.
    får se på ul sen.. 

• MissMe83

Sömntutan: ha ha ja du de där jäkla generna jan ställa till det för oss kvinnor
    Det kan ju ändras också allt efterssom barnet blir äldre vilket också är skoj

Baby Li: tack så mycket!

• Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 21:47:19 följande:
    Hjärtat3: ha ha ha förlåt att jag skrattar men det är en sån enormt hög igen kännings faktor på ditt inlägg min man lyckas också ofta göra fel och jag blir grytyyyymt frustrerad.

Alexandra: hur stor är chansen till bruna ögon när mannen har melerade i brunt, blått å grönt och jag har blått. Jag har brunt i släkten min man likaså. Är det 50/50 eller vad tror du? Hade varit kul om det bruna kom tillbaka, min farfar hade brunt.
    Han mena väl, men det va ändå inte alls det jag ville ha och då blir jag grymt sur och irriterad!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~