• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Bellabu

Hej alla! Är de någon fler än jag som redan nu har rätt mycket sammandragningar..?? Känns sådär...

• Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 22:10:14 följande:
    Hjärtst3: ha ha att ge en gravid kvinna xs är ju ett hån! Shit då hade jag blivit sur på riktigt och han hade varit tvungen att bedyra stt jag inte är en valross resten av kvällen
    Haha, det va ungefär va han fick göra.
    Du vet när jag fick se dedär yttepytte grejerna som hade kunnat passa en unge.. Jag kände mig så stor och klumpig. :( Det var inte alls kul! 
    Som sagt, han menar väl, men shit va korkade dom är ibland!
  • MissMe83

Bellabu: har lite då och då, hela magen upp till naveln blir stenhård. Men så länge det inte gör ont ska det vara lugnt.

• AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 21:41:43 följande:
    ÅÅÅÅÅHH!! Jag är såå sur!!

Sambon skulle iväg till ica o fråga om jag ville ha nåt. Ja, jag ville ha fruktgodis, typ gott & blandat eller Malaco, vaniljglass och coca cola.

Han kom hem med lakrits, tresmak och cola zero!!
    Jag är på såååå dåligt humör!!    
    Hahaha ojojoj! Detta går ju INTE för sig med en gravida kvinna!

Vi skulle ha mini nyår idag för att dottern inte var med oss igår och jag bestämde alla tre rätter och följde med på affären, så det skulle bli rätt. Enklast så ibland! :P

Annars är min faktiskt förbaskat duktig på att komma ihåg vad jag vill ha och annars smsar han och frågar. Men haha ja jag förstår din surhet faktiskt! Hade reagerat likadant! :D
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-01-01 22:40:17 följande:
    Hahaha ojojoj! Detta går ju INTE för sig med en gravida kvinna!

Vi skulle ha mini nyår idag för att dottern inte var med oss igår och jag bestämde alla tre rätter och följde med på affären, så det skulle bli rätt. Enklast så ibland! :P

Annars är min faktiskt förbaskat duktig på att komma ihåg vad jag vill ha och annars smsar han och frågar. Men haha ja jag förstår din surhet faktiskt! Hade reagerat likadant! :D
    Såg nu dessutom på kvittot att den jävla lakritsen o de han hade köpt istället för det jag ville ha hade gått in som naturgodis! Så den jävla påsen kosta nästan 80 spänn!
    O naturligtvis hade jag skickat med honom mitt egna kort.
    Nu blev jag ännu surare!! Hur kan man missa de då!? 
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 22:49:43 följande:
    Såg nu dessutom på kvittot att den jävla lakritsen o de han hade köpt istället för det jag ville ha hade gått in som naturgodis! Så den jävla påsen kosta nästan 80 spänn!
    O naturligtvis hade jag skickat med honom mitt egna kort.
    Nu blev jag ännu surare!! Hur kan man missa de då!? 
    Haha men VA? hur fasen kunde det bli så som? Var det hans fel eller kassörskan?
    Åh ännu jobbigare! jäkla skit! :D
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-01-01 22:57:11 följande:
    Haha men VA? hur fasen kunde det bli så som? Var det hans fel eller kassörskan?
    Åh ännu jobbigare! jäkla skit! :D

Det va säkert kassörskan, men han borde reagerat tycker jag på att det blev så dyrt. Jag brukar kolla kvittot när jag går ut om jag tycker det skenat iväg.
    Han sitter väldigt väldigt tyst i andra änden soffan nu kan jag meddela.  
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 23:05:02 följande:

Det va säkert kassörskan, men han borde reagerat tycker jag på att det blev så dyrt. Jag brukar kolla kvittot när jag går ut om jag tycker det skenat iväg.
    Han sitter väldigt väldigt tyst i andra änden soffan nu kan jag meddela.  
    Ja, jag gör det av vana jag med faktiskt!

Det förstår jag! Lite synd om honom! :P
  • em77

Ha ha ha... Ja dom stackars männen. Men hur svårt kan det va . Min åkte ner till Mc Donalds idag och jag var såååå grymt sugen på en milkshake å var extremt tydlig med det men hem kom han med en fanta... Grrrr!

Jag har oxå en hel del sammandragningar, det gör inte ont men e ändå lite orolig. Är inte det tidigt att få det??

Gonatt alla!

• joino

Känner ni rörelser än? Jag är i vecka 19. Känner fladder någongång ibland men väldigt sällan. Vill ju känna , ha koll på att bebisen mår bra!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~