• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 21:53:21 följande:
    Hjärtat3: å så lite hormoner på det så är det katastrof
    Hi hi
    Skojar du? Han e inte vatten värd just nu. Imorgon kommer jag säkert ha dåligt samvete, men hur fasen kan man få 3 fel av 3 möjliga!? Det går ju inte!
  • tantS

I min släkt har vi folk från flera olika världsdelar så hos oss spekulerar vi i om det kommer en med asiatiska ögon eller afrokrull. Sambon är blond och blåögd. Hoppas blont krull som min kusins dotter :) Tror inte vi kommer se hudfärgen på några månader dock.

• MissMe83

Hjärtat3: ha ha jodå det går! Mon man har åxå lyckats med sånt omöjligt å jösses vad förbannad jag blev, heeeeela dagen dessutom.
    Fast jag kan vara sur på honom för något jag drömt om honom också. Stackars gubbar, din har det nog inte så lätt med oss nu
    Gissa vad min man säger på nyårs festen när någon frågade om mitt humör är jobbigt nu " nä inte så farligt som jag trodde"
    Snacka om att få dåligt samvete då!! Så då böev jag irriterad för det

• AlexandraViberg

Missme: det låter ju jämnt fördelat men er egen majoritet är mot ljust eftersom du har ljust och han har ljust i sina med. Men finns det mycket brunt åt båda hållen så finns det ju en viss dominansfaktor.

• MissMe83

Alexandra: mm det var det jag trodde

TantS: åh det är ju spännande om något kan ju bli hur vackert som helst ju.

• Båtmorsan

Min bror har melerade och sambon blå - båda barnen mörkbruna ögon! Melerade och grönt är mest släkt med brunt - som i sin tur är dominant :)

• Tessss
    Friiidaaay skrev 2013-01-01 20:51:36 följande:
    Hurrni tjejer, har ni gått upp mycket i vikt? Jag står fortfarande på samma vikt som innan jag vart gravid. Nu beror ju det säkert på att jag inte kan äta, men det borde ju med vända snart.. 
    Jag står på -5 i vikt sen jag plussade...
    Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 22:02:25 följande:
    Hjärtat3: ha ha jodå det går! Mon man har åxå lyckats med sånt omöjligt å jösses vad förbannad jag blev, heeeeela dagen dessutom.
    Fast jag kan vara sur på honom för något jag drömt om honom också. Stackars gubbar, din har det nog inte så lätt med oss nu
    Gissa vad min man säger på nyårs festen när någon frågade om mitt humör är jobbigt nu " nä inte så farligt som jag trodde"
    Snacka om att få dåligt samvete då!! Så då böev jag irriterad för det
    Hahaha, va skönt att jag inte är den enda "pregnant women from hell". Solig
    Han skulle även köpa strumpbyxor till mig till julafton, men kollade så klart inte storleken utan kom hem med xs märkte jag när jag skulle ta dem på mig på julafton. Och nu har jag M-L. Då va det nära på skilsmässa! 
  • MissMe83

Hjärtst3: ha ha att ge en gravid kvinna xs är ju ett hån! Shit då hade jag blivit sur på riktigt och han hade varit tvungen att bedyra stt jag inte är en valross resten av kvällen

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~