• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Nu är jag helt säker! Så säker att jag började gråta, där finns inga tarmar och den buffade tillbaka när jag tryckte där! Vackra värld

• Meoow

En liten fråga till er som gör 2 ultraljud... vilket BF-datum går ni efter? Vi har hittills haft ett beräknat på senaste mensen, sedan blivit flyttade vid första UL och väntar oss att vi kommer få ett nytt nu vid rul i januari... Vilket ska man gå efter egentligen?

• Meoow
    AlexandraViberg skrev 2013-01-02 11:22:30 följande:
    Nu är jag helt säker! Så säker att jag började gråta, där finns inga tarmar och den buffade tillbaka när jag tryckte där! Vackra värld
    Ååh vilken härlig känsla :) <3
  • ThereseJohansson

På måndag har jag RUL och går då in i v20+0...halvvägs :)

• AlexandraViberg

Ja fantastiskt! Fick ropa in maken som faktiskt han kände också! Ska alltid gå kissnödig hädanefter! Haha! Känner alltid livmodern mer då och högre upp, så det var nog därför det kändes så tydligt nu! :D

Åh vad lycklig jag känner mig! Detta trodde jag inte när jag som vanligt fick mensen i september på min födelsedag t.o.m.. Men sen kom den inte mer! Längtar till att få skicka tack kort till kliniken på bebisen så den får hänga där med de andra på väggen i juni :)

• Mjj83l
    Madelen21 skrev 2013-01-02 11:30:52 följande:
    tror ni man kan få 1000 kr för denna vagn?

Vad e det för vagn o vilken årsmodell?

Alexandra: shit så härligt!!!!
  • Madelen21

vagnen är en emmaljunga syskonvagn med en mjuklift samt ny inköpt regnskydd (300 kr)
    årsmodell vet jag inte riktigt.. men nån äldre är de.. har sett liknande på blocket för det priset ja la ut. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~