• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan

Visst är det lite surt att bli flyttad en vecka, men å andra sidan så blir jag så lycklig om den lill* där inne mår bra. Sen så slutar jag skolan den 7:e. Hade varit så skönt att gå klart första året innan bebisen tittar ut. Men det vet man ju aldrig.

Äntligen! BF ~8 juni
  • Acantha
    AlexandraViberg skrev 2013-01-02 14:42:48 följande:
    Alltså idag måste den blivit exakt tillräckligt stor för att buffarna ska kännas! Helt sjukt vilket gråtkalas vi har här idag :P
    Härligt! <3
  • Baby Lei

Mitt RUL på torsdag i nästa vecka blir på dag 18+6, dvs en dag innan v. 20. Ganska sent, är det inte? Jag har gjort 3 ultraljud hittills, i vecka 7, 9 och 13. Då har den lilla legat rätt i storlek. I mitt fall vet vi exakt när ägget blev befruktat.. I april 2012... Hehe.. Men sen tinades det upp och återfördes till livmodern den 16 september. Då var det tre dygn gammalt. (Plus ett par månader som isbit förstås)

• Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2013-01-02 14:42:48 följande:
    Alltså idag måste den blivit exakt tillräckligt stor för att buffarna ska kännas! Helt sjukt vilket gråtkalas vi har här idag :P

Vilken lycka!!!
  • Baby Lei
    Alicantina skrev 2013-01-02 13:23:42 följande:
    Var på rul imorse, allt såg bra ut:)  I slutet av undersökningen frågade mannen om man kunde se kön...mitt hjärta började klappa o så kollade dem de tror det blir en tjej:)  Haha mannens 4:e dotter.

Grattis till den lilla tjejen!!! Vad häftigt att veta!!
  • MissMe83

Blir ju jätte orolig, jag känner inte bebis alls men massa här inte verkar göra det. När ska man bli orolig på riktigt??

• Meoow
    MissMe83 skrev 2013-01-02 15:26:13 följande:
    Blir ju jätte orolig, jag känner inte bebis alls men massa här inte verkar göra det. När ska man bli orolig på riktigt??
    Du behöver inte vara orolig, många känner ingenting förens närmare v.20! Det kommer ska du se :)
  • mytol
    Meoow skrev 2013-01-02 11:22:47 följande:
    En liten fråga till er som gör 2 ultraljud... vilket BF-datum går ni efter? Vi har hittills haft ett beräknat på senaste mensen, sedan blivit flyttade vid första UL och väntar oss att vi kommer få ett nytt nu vid rul i januari... Vilket ska man gå efter egentligen?
    jag kommer gå på datumet man får vid rul. har hört att det är måtten runt dom veckorna som är säkrast att mäta och att man då får det mest exakta datumet.
  • Suey
    Baby Lei skrev 2013-01-02 15:22:17 följande:
    Mitt RUL på torsdag i nästa vecka blir på dag 18+6, dvs en dag innan v. 20. Ganska sent, är det inte? Jag har gjort 3 ultraljud hittills, i vecka 7, 9 och 13. Då har den lilla legat rätt i storlek. I mitt fall vet vi exakt när ägget blev befruktat.. I april 2012... Hehe.. Men sen tinades det upp och återfördes till livmodern den 16 september. Då var det tre dygn gammalt. (Plus ett par månader som isbit förstås)
    Jag kommer också att ha mitt sent, är i v 20 då. Men det har säkert med ledigheter osv att göra. Får hoppas att man får se den lill* extra tydligt då bara Glad Vad häftigt det låter som du skriver, skrattade lite åt isbiten.

Jag har känt fladder, kände i v 17 och lite hittills, men inga stora buffar Rynkar på näsan Ligger och känner på magen, men får inget "gehör". Det kommer ibland oväntat, ofta när jag kör bil, då kan man känna det bubbla för fullt. Längtar efter en riktig kick! 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~