• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    MissMe83 skrev 2013-01-02 15:26:13 följande:
    Blir ju jätte orolig, jag känner inte bebis alls men massa här inte verkar göra det. När ska man bli orolig på riktigt??
    Med mitt första barn kände jag inte ngt förrän i vecka 20 ordentligt. Sa till min vän på nyårsafton att ja e lite nyfiken på hur min moderkaka låg då eftersom ja vet att den denna gång ligger i bakvägg å ja har känt rörelser mkt å ganska länge. Hon log lite å sa "sms:a mig ditt personnummer så kan ja kolla de på onsdag när ja jobbar". sagt å gjort å idag ringde hon å hon hade läst att den bm jag hade på ultraljudet i förra graviditeten skrivit att min moderkaka låg i framvägg. 
    Så det gör tydligen stor skillnad på hur moderkakan ligger.

Vet du hur din ligger MissMe83
  • mytol

Jag kommer göra mitt rul i 19+2, dvs v.20. Min ultraljudsbm som såg på senaste ul:et att det var bokat tills då tyckte att det var alldeles perfekt.

• Madelen21

nån som vet om man inte får någon post idag?
    vi har inte fått någon post än å kl är 16.. prata mä min bm idag å tala om angående rutin ul att ja inte fått nån kallelse än.. hon sa att har ja inte fått d i slutet av nästa v så ska ja ringa tillbaks till henne så ska hon kolla upp det. Här så har jag plockat bort granen idag.. känns skönt... ska fortsätta i morgon å ta lite tomtar mm.. men ljusstakarna får vara kvar till efter helgen iaf när trettondagsafton varit..

Näää nu ska jag ta å göra potatisklyftor och kycklingfile till middag :) 

• AlexandraViberg

Det är ju en vanlig dag så det borde kommit post, jag är dock också helt häpen över att det inte kommit något, då jag väntar något som skickades innan helgen..

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-01-02 15:36:53 följande:
    Går bara å väntar! Otålig blir man ju.

Jag också! Vill så gärna känna!
  • Baby Lei
    Suey skrev 2013-01-02 15:45:23 följande:
    Jag kommer också att ha mitt sent, är i v 20 då. Men det har säkert med ledigheter osv att göra. Får hoppas att man får se den lill* extra tydligt då bara  Vad häftigt det låter som du skriver, skrattade lite åt isbiten. Jag har känt fladder, kände i v 17 och lite hittills, men inga stora buffar  Ligger och känner på magen, men får inget "gehör". Det kommer ibland oväntat, ofta när jag kör bil, då kan man känna det bubbla för fullt. Längtar efter en riktig kick! 

Haha! Ja, men visst är det helt sjukt att det går att frysa ner något levande och sen tina upp det - och då börjar det leva igen! Och att det blir en människa av det också.. Galet, men tur för mig :)
  • AlexandraViberg

Himla dumt.. väntat på skolböcker hur länge som helst nu känns det som, jäkla helger..

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~