Zora skrev 2013-01-02 18:58:54 följande:
Mitt RUL är i övermorgon!!!! (v 18+5) Ser allt bra ut så ska vi åka och kolla på vagn och försöka bestämma oss för modell och färg ha ha!! Känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna välja! Sen blir det nog att inhandla några små klädesplagg i helgen också, har verkligen kliat i köpfingrarna men har faktiskt lyckats hålla mig än så länge.
Vi kan inte riktigt bestämma oss för om vi ska be dom kolla efter kön eller inte... vill både veta NU och samtidigt få en överraskning i juni. Kan absolut inte bestämma oss... fast, dom kanske inte kommer kunna se heller och då har vi ju inget val
Jag känner små buffar i magen nästan varje dag nu, särskilt kvällstid. En väldigt konstig känsla, men samtidigt lite mysig på nåt sätt
Spännande! Vi har köpt massa grejer, har vägrat utgå ifrån att det ska bli missfall även om man vet att det kan hända. Har en del kläder jag köpte begagnat och på reor och nyss beställde jag startpaket från Ellos och en pippi-hjälmmössa!
Efter rul ska vi köpa lite också, när vi förhoppningsvis sett kön! :)
Ja, jag fnittrar till varje gång den rör sig i princip! Minns inte alls hur det kändes sen dottern så är faktiskt super spännande! :D