• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Mjj: jag har varit sjukskriven sedan v 6 och kommer förmodligen bara få jobba 25% resten av grav. Jag anses ha en risk grav och min läkare är sten hård med att jag måste vara lugn. Jobbar i sjukvården .
    Så jag vet precis hur du har det .
    Riktigt tråkigt

• AlexandraViberg

Haha ja riktigt lustigt faktiskt! Tänk vad man kan glömma på 6 år! Minns inte alls denna känsla! :)

Shoppa loss! Blir en runda efter RUL för oss! Längtar!

• MissMe83

Det enda jag har köpt är bilbarnstol för en affär i stan hade utförsäljning med 75% rabatt, så vi fick enkelt ny stol som kostar 1900 för 400 blev riktigt nöjd!

• Sömntutan

Ni som har koll på barnvagnar får gärna dela med er om bra modeller. Vi hade en Brio kombi till våra pojkar och den var jag väldigt nöjd med. Nu har det ju kommit en hel drös med vagnar som inte ens fanns för 10 år sedan och dem har jag dålig koll på. Har såklart sökt på nätet, men blir så skeptisk till vissa. Finns ju i alla prisklasser och kategorier. Vill ha en stabil vagn med bra hjul då vi inte bor i storstan, utan har naturen utanför knuten.
    Kollade på Brios hemsida och jag står nog fast vid att jag gillar dem bäst. Emmaljungas vagnar är ju också fina, men om jag inte missminner mig så är de lite större än Brios och lite dyrare också. Vi ska ju som sagt köpa en beg. men vill ju ha lite koll på vad man ska leta efter.

Äntligen! BF ~8 juni
  • regnskogen

Är det bara jag som knappt känner något? Jag vet inte hur det känns när bebisen sparkar, så jag vet inte om den har gjort det än... :/

• Mjj83l

Haft en brio happy, emmaljungan e betydligt större.

Därför blev det en sån denna gången, en mondial leatherett. Att den dessutom har ännu mer gung, och är högre (jag är 1,77) gjorde valet enkel för oss.

Precis vad vi ville ha

• Mjj83l

Köptes beg kan tilläggas

En oanvänd liggdel o sparsamt använd sittdel chassit ser splitter nytt ut, inte en skråmma.

• Sömntutan
    Mjj83l skrev 2013-01-02 19:38:36 följande:
    Haft en brio happy, emmaljungan e betydligt större.
    Därför blev det en sån denna gången, en mondial leatherett. Att den dessutom har ännu mer gung, och är högre (jag är 1,77) gjorde valet enkel för oss.
    Precis vad vi ville ha
    Ja jag gillade dem när jag var in och kikade på hemsidan. Få se hur svårt det blir att få tag på en. Men lite is i mage kan man ju ha. Får för mig att det kommer fler annonser under våren. Men vad vet jag. Ska som sagt även hålla tentacklerna ute bland vänner och bekanta.
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Mjj83l
    Sömntutan skrev 2013-01-02 19:49:07 följande:
    Ja jag gillade dem när jag var in och kikade på hemsidan. Få se hur svårt det blir att få tag på en. Men lite is i mage kan man ju ha. Får för mig att det kommer fler annonser under våren. Men vad vet jag. Ska som sagt även hålla tentacklerna ute bland vänner och bekanta.

Där är en del såna ute till salu på blocket!

Vill säljaren bara skicka så är det bara att hålla ögonen öppna efter ett klipp vi väntade på rätt chassi, ville ha det med mest gung i.

Dom kostar ju en del även beg. Köpte vår för 4500kr. Men den e banne mig som ny
  • Sömntutan
    Mjj83l skrev 2013-01-02 19:56:30 följande:

Där är en del såna ute till salu på blocket!
    Vill säljaren bara skicka så är det bara att hålla ögonen öppna efter ett klipp vi väntade på rätt chassi, ville ha det med mest gung i.
    Dom kostar ju en del även beg. Köpte vår för 4500kr. Men den e banne mig som ny
    Ja man får kolla om det är någon som kan tänka sig att skicka den. Frågan är ju bara vad frakten kostar och sen har man ju ingen chans att kolla den i verkligheten. Lite köpa grisen i säcken är det ju. Men vi bor ju relativt nära Umeå och där kan det väl kanske dyka upp någon helt plötsligt.
    Äntligen! BF ~8 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~