• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Alicantina
    Mjj83l skrev 2013-01-02 19:38:36 följande:
    Haft en brio happy, emmaljungan e betydligt större.
    Därför blev det en sån denna gången, en mondial leatherett. Att den dessutom har ännu mer gung, och är högre (jag är 1,77) gjorde valet enkel för oss.
    Precis vad vi ville ha
    Är det en brio happy du skaffat nu eller blev det emmaljungan?  Har bara haft emmaljunga tidigare men jag är lång och vill nog ha en högre vagn nu!
  • Mjj83l

Hade Happyn till 1a barnet. Enmaljunga inköpt nu, den e högre. Iaf med det chassit o mondialen.

Det e skönt när man ska ge napp, ta upp ner osv

Vet inte om det finns nån högre!?

• Madelen21

jag har en brio happy och skulle gärna vilja byta mot en emmaljunga...

MYCKET välvårdag Brio happy med tillbehör
    en sån svart liggdel och lila sittdel har jag... vill byta mot någon emmaljunga känner jag.. typ city cross 
    men jag undrar vad man kan få för en sån här vagn och vad en emmaljunga motsvarande årsmodell ligger på? får kolla runt på blocket 

• MissMe83

Mhpo: det där fenomenet kallas även för gravid hjärna har jag också en stor släng utav. Har dessutom ett katastrof dåligt minne. Kan glömma saker direkt när jag sagt dom.

• skjuter illa

Halloj!

Nu vågar jag mig in här igen. Det var så mycket folk här ett tag så det blev svårt att hänga med. Har läst i tråden sen några veckor tillbaka o känner mig ganska uppdaterad. :)

Vecka 18 (17+5) för mig. Inväntar RUL den 14e men har redan sett bebis i både vecka 9 o 13. Hoppas att allt ser lika bra ut nu! Känner av små diffusa buffar o sparkar sen några veckor tillbaka. Inte alls som med dottern, hon kändes som en sprattlande fisk eller en fjäril. :)

Ser att ni pratar vagnar. Vi köpte vagn för 3 veckor sen. Kändes väldigt tidigt men när man ska köpa begagnat gäller det att agera. Det blev en svart Kronan douvagn - precis som vi ville ha. :) Kan rekommendera den till er som vill ha en rejäl vagn med skönt gung o många smarta finesser!

• Friiidaaay

Vi har haft en brio happy till sonen, men ska köpa en emmaljunga edge eller mondial. Eftersom vi bor på landet så kan vi inte ha en med små snurrdäck :) Just nu har vi en emmaljunga scooter till honom som är kanon, men jag antar att vi även kommer behöva köpa en syskonvagn.. Inte så kul för plånboken:p

• Zora
    Madelen21 skrev 2013-01-02 21:23:17 följande:
    jag har en brio happy och skulle gärna vilja byta mot en emmaljunga...

MYCKET välvårdag Brio happy med tillbehör
    en sån svart liggdel och lila sittdel har jag... vill byta mot någon emmaljunga känner jag.. typ city cross 
    men jag undrar vad man kan få för en sån här vagn och vad en emmaljunga motsvarande årsmodell ligger på? får kolla runt på blocket 
    Varför vill du inte ha Happyn utan hellre Citycross? Undrar eftersom det är dom två vagnarna jag i nuläget funderar på (sittvagnsvarianten med hård el. mjuklift)
  • Caroliin

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon när jag vaknat är det dax för RUL! 12.15 är det dax. längtar så mycket! Hoppas hoppas bebisen är sammarbetsvillig och vill visa könet annars blir jag tokig haha.

T - 090207. M - 110506. BF - 130609.
  • Mjj83l

Min mondial är från 2011.

I nyskick!!! Gav 4500kr och fick matchande skötväska med.

Dyraste vagnen vi köpt bytat dom andra för samma pris innan, 1500kr.

Happyn ligger betydligt lägre i pris.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~