• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sarabengtsson

Sök på en grupp på Facebook som heter barnvagnar, där finns alla tips man någonsin kan få. En del har haft upp till 14 vagnar på ett år...

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Mjj83l

Be om mååånga bilder!! Det kostar 300kr att skicka med bussgods säkert för båda, ni betalar när ni hämtar ut vagnen.

• Sömntutan
    sarabengtsson skrev 2013-01-02 20:14:29 följande:
    Sök på en grupp på Facebook som heter barnvagnar, där finns alla tips man någonsin kan få. En del har haft upp till 14 vagnar på ett år...
    Allvarlligt!!?? 14 vagnar på ett år. Haha, jag dör. Tack för tipset, ska kolla det sen.
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Mjj83l

På dottern första 1,5 år hann vi med en herkules vagn, en brio happy, en emmaljunga scooter, och 2 urban jungle.

En urban har vi kvar o kommer att spara.

Fått lika mkt för alla vagnarna igen när vi sålt dom.

Har köpt MYCKET olika saker beg o fått det skickat, aldrig några problem. O m många bilder köper man inte grisen i säcken

• Sömntutan
    Mjj83l skrev 2013-01-02 20:31:03 följande:
    På dottern första 1,5 år hann vi med en herkules vagn, en brio happy, en emmaljunga scooter, och 2 urban jungle.
    En urban har vi kvar o kommer att spara.
    Fått lika mkt för alla vagnarna igen när vi sålt dom.
    Har köpt MYCKET olika saker beg o fått det skickat, aldrig några problem. O m många bilder köper man inte grisen i säcken
    Ja det blir till att söka i hela Sverige, det hör ju jag det. 300:- är ju inte farligt. Blir nog en koll på blocket varje dag nu .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • mhpo

Äntligen känner jag lite från magen men inte varje dag. Längtar till det blir mer distinkta sparkar och när gubben och jag kan känna det med händerna. 

Det är också förbluffande med alla motstridiga känslor. Kan skratta och gråta samtidigt och har blivit sååå blödig. Minsta lilla så fylls ögonen med tårar. Kärleken till min man verkar växa i takt med magen, så häftigt att känna hur kärleken nästan svämmar över till honom.  

• MissMe83

Mhpo: vad härligt att det är på det hållet. Själv vill jag mest strypa min! Har ett sånt jäkla humör att jag blir trött på mig själv. Gråter för allt, men har faktiskt lättare till skratt också. Men pendlar i humöret så kraftigt att jag blir helt slut

• Kickilina
    sarabengtsson skrev 2013-01-02 20:14:29 följande:
    Ha ha ha...då ligger jag i lä med mina 6 på ett år...vilket kändes lite överdrivet...men inte längre
  • Alicantina
    Valborgs skrev 2013-01-02 14:40:16 följande:
    Grattis Alicantina :) har du oxå barn sen tidigare?

Jag går på senaste bf jag fått, antar att det blir ändrat vid RUL oxå då de sa på kub att de hade svårt att mäta.

Enligt senaste mens har jag bf 13e, enligt VUL 16e och kub 17e.
    Tack!! Och tack till er andra som grattat oxå:)    Jag har två tjejer sen tidigare på 9 och 5år.
    Mannen hade en dotter innan också så om det är en tjej jag har i magen (hon var nästan helt säker men inte 100%)  så blir det mannens fjärde dotter;) 
  • mhpo
    MissMe83 skrev 2013-01-02 20:42:54 följande:
    Mhpo: vad härligt att det är på det hållet. Själv vill jag mest strypa min! Har ett sånt jäkla humör att jag blir trött på mig själv. Gråter för allt, men har faktiskt lättare till skratt också. Men pendlar i humöret så kraftigt att jag blir helt slut
    Aj då! Jag kan förstå att du blir less på känslorna, det blir så omtumlande ibland det tar på krafterna. Det jag stör mig på är att jag har blivit lite pantad, rent av korkad. Kan leta efter smörpaketet i flera minuter i kylen trots att det står framför mig. Jag minns ingenting och kan bara tänka på en sak i taget.. Våndas över amningshjärnan sen!!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~