• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Oj va det skrivs mycket nu! :) Tur att jag kan kolla av mobilen då och då under dagarna.

Idag har vi varit och tagit fvp:et. Allt gick bra och vi hade en jättebra läkare som inte trodde att det skulle vara nåt kromosomfel. Näsan såg fin ut också. :) Kommer mest troligt att bli flyttad bakåt några dagar på Rul nästa vecka, hoppas bara det inte blir så många. Moderkakan låg i bakvägg och det är väl bästa placeringen för att få känna tidiga sparkar om jag inte minns fel?

Imorgon ska vi på en liten shoppingtur så då ska jag spana efter reafynd ;)

Va roligt att fler och fler börjar känna sparkar! Väntar på att mina ska kännas på utsidan också.

• Mjj83l
    Caroliin skrev 2013-01-02 22:07:57 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon när jag vaknat är det dax för RUL! 12.15 är det dax. längtar så mycket! Hoppas hoppas bebisen är sammarbetsvillig och vill visa könet annars blir jag tokig haha.

Ohhhh lyllos

Lycka till!!!!
  • em77

Härligt att det gick bra solrosen82.. Väntar förbrilt på vårat kuvert ). Hoppas få svar inom dom närmaste dagarna.

Lycka till imorgon caroliin . Spännande!

I min mage såhär på kvällarna e det fullt liv i magen, känns bra men inte sammandragningarna som envisas med att dyka upp titt som tätt.. Kan inte låta bli att nojja. Gick in i v.18 idag å får vänta till den 17/1 innan det e dax för UL. Vill snabb spola fram dagarna lite . Ska dock bli kul å läsa om era UL!!! Gonatt

• Solrosen82

Em77: Ja nu kan jag pusta ut lite. :) Läkaren sa till oss att de skickar ett brev om allt var bra. Är nåt fel så ringer de oss. Och vad jag förstod så ringer de snabbare än om man får brevet. Ville ni veta könet? Jobbigt med sammandragningar, får de det mest när du är igång?

• tantS
    AlexandraViberg skrev 2013-01-02 23:26:22 följande:
    Em77: har också haft många sammandragningar ikväll. Är nog bara träning! :)

Hm, hur känner man om det är sammandragningar?
  • AlexandraViberg
    tantS skrev 2013-01-03 00:18:12 följande:

Hm, hur känner man om det är sammandragningar?
    Man känner att livmodern blir hård! På mig ser man tydligt konturerna av livmodern på magen då också och man känner bebisen mer har jag märkt idag, det blir ju trängre så att säga.

Det är ju helt ofarligt eftersom det är livmodern som tränar inför värkarna :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Valborgs

Är oxå medlem i fb barnvagnsgrupp och pga det har jag fastnat mer och mer för Donkey. Tyvärr kostar ju vagnen därefter oxå, men gillar att det går att använda som både enkel- och dubbelvagn. Att inte behöva gå runt med en bred vagn när stora tjejen är på förskolan (om hon nu börjar i aug)

Fler som letar syskonvagn? :)

• agtiwi

Kommer vara i v 19 (18+6) vid rul. Vi vill gärna veta könet. Beroende på hur mycket de kan se vid rul så kommer vi ev boka tid för 3D ul på privatklinik senare i graviditeten. Vi har inte köpt en enda pryl ännu, vågar inte innan rul. Eftersom vi inte skulle ha fler barn har vi sedan länge hunnit göra oss av med alla saker, så blir att börja om från början!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~