• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    sarabengtsson skrev 2013-01-03 10:19:48 följande:
    Hej Då var vi hemma igen efter en tripp till Alingsås och rul =) Allt såg fint ut och troligtvis väntar vi en tös =) Precis vad min känsla sa... Så fantastiskt att få se detta lilla underverk så jag fortsätter nog böla resen av dagen =)    Imorgon ska vi åka och titta på en beg. vagn (500kr) för vi kommer troligtvis behöva två, en på landet och en hemma. Den på landet blir (om den imorgon är ok) en Emmaljunga city cross -06 och den här hemma blir nog en Emmaljunga Nitro =) Nä nu ska jag kolla i en låda med undanlagda kläder från min systerdotter =) KRAM PÅ ER!          
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤

Åååååh så fantastiskt Sara!! Ett stort grattis till den lilla tjejen! Vad mysigt! Och vilken lättnad att allt såg bra ut. Nu längtar jag ihjäl mig till mitt ultraljud nästa torsdag.
  • alv

Madelen: håller med dig. Måste börja kika på vagnar o jämföra o se fördelar i nackdelar.

• Baby Lei
    skjuter illa skrev 2013-01-03 10:37:29 följande:
    Är det för tidigt att vilja börja boa redan i vecka 18? Jag vill bara fixa o dona här hemma o göra plats för den lilla. Förra omgången hann vi bara precis flytta in i vår nya lägenhet (en fredag) sen gick min slempropp på söndagen o jag blev inlagd. Känns som om jag måste ta igen allt jag missade då. sarabengtsson: Oj vad skoj! Och vad skönt att var bra.

Jag längtar också efter att börja fixa. Vi har ett gästrum som ska göras om till bebisen, (fast den kommer såklart sova inne hos oss). Det ska bli så kul att få göra iordning där inne. Vi har inte köpt någonting alls ännu, vi väntar till RUL. Jag har tur och har en syster som fått både en flicka och en pojke och som sitter på tonvis med fantastiska barnkläder. Bebisen kommer vara dyrare klädd än sina föräldrar.. Haha! Hon bor i Frankrike och de har så fina barnkläder där!
  • Madelen21

har just lagt ut min brio happy på blocket.. vill byta till emmaljunga....

hopppas att få den såld lr att nån har en emmaljunga å byta med.

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-01-03 11:27:40 följande:
    har just lagt ut min brio happy på blocket.. vill byta till emmaljunga.... hopppas att få den såld lr att nån har en emmaljunga å byta med.  

Fin vagn! Den är säkert lättsåld. hoppas du får ett bra pris. Bra att du lägger upp bilder här också tycker jag, så kan vi väl ha "kopior" på bilderna inne i bildtråden? Annars hamnar så stor del av diskutionen där istället, och då försvinner ju meningen med en bildtråd. (Att man snabbt ska kunna titta igenom bilder utan en massa text, eller hitta en speciell bild osv.) Det är så kul att börja ana hur det ser ut hemma hos oss som skriver här! Vi kan väl ha ett litet "rum för rum" tema snart?
  • Madelen21

Baby lei: ok du menar att jag kanske skulle lagt in den i bildtråden istället??
    ja nu har jag inte så välstädat just för stunden då jag har 2 vildingar som gärna river till :)
    Just nu har jag fått foglossning från helsike... gör såå ont.. fick minsann känna på det när jag gick till ica idag...
    Jag la ut den för 3000 å hoppas kunna få det eller en emmaljunga motsvarande årsmodell...
    ja vi får väl se :)

NU ska jag laga köttfärssås... ingen ul kallelse idag heller :( 

• AlexandraViberg

Fin brio happy! Vilket år är den ifrån och vad ska du ta? Jag spanar på en grå på blocket för 3000.. Vet inte om det är bra eller dåligt pris. Tror det var en -11.

• Madelen21

jag la ut den för 3000 är osäker om det är 08 eller 09.. hon jag köpte den av var också lite osäker.. men nåt sånt...
    kanske är mkt för så gammal men ja testar... jag kan även tänka mig byta den mot en emmaljunga citycross eller annan emmaljunga m liggkorg som fästes på chassit... så får se om någon hör av sig :) 

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-01-03 12:33:43 följande:
    Baby lei: ok du menar att jag kanske skulle lagt in den i bildtråden istället?? ja nu har jag inte så välstädat just för stunden då jag har 2 vildingar som gärna river till :) Just nu har jag fått foglossning från helsike... gör såå ont.. fick minsann känna på det när jag gick till ica idag... Jag la ut den för 3000 å hoppas kunna få det eller en emmaljunga motsvarande årsmodell... ja vi får väl se :) NU ska jag laga köttfärssås... ingen ul kallelse idag heller :( 

Nej! Jag tycker att det var bra att du la upp bilden här. Jag tycker att det blir snurrigt för min gravidhjärna om hälften av kommentarerna hamnar i en annan tråd :/ Det ser härligt ut med mycket leksaker hemma! Jag längtar efter att få en liten som river om lite här också. :) Hos mig syns det alldeles för väl att det inte finns några barn i den här lägenheten. (förutom min killes enorma Mecano-projekt som just nu tar upp hela köket förstås..hehe) Det ser ut som att ni har en ljus och fin lägenhet tycker jag :)
  • Caroliin

Har nu varit på rul :) blev flyttad så BF är 4/6 istället för 9/6 :) Dock låg navelsträngen i vägen och vi kunde inte se könet. Typiskt haha men underbart va det

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~