• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • louise1983
    Madelen21 skrev 2013-01-03 13:54:19 följande:
    louise1983

wohoo ja ringde också å fick tid 16/1 kl 14 när har du tid? :) 

Haha, va kul. 15.30 ska vi dit :)
  • Madelen21

louise1983

tack att du tipsa mig om att ringa dit.. hon var så trevlig som svara å sa samma som till dig :)
    skönt att ha en tid att se fram emot :) 

• louise1983

Surfade runt lite och hittade den här sidan med bla väldigt prisvärda bäddset till vagn/vagga. Så tyckte jag dom hade ganska söta babykläder också. Mkt färg men också mkt som passar både kille o tjej.

http://www.newheaven.se/

Är det någon annan som har något tips på bra webbshop som är prisvärd? Finns ju mkt sidor men många med märken som kostar lite mer..   Gärna tips på både babykläder och grejer :)

• Mjj83l

Jättebra priser på bäddset, o fina fanns där

Om 2,5 vecka vet vi förhoppningsvis kön då ska jag me beställa

• MissMe83

Åh nä nu råkade jag ju handla för över 500 på den sidan. Tack för fint tips! Eller inte

• LindaMJ

Så olika det kan va, i min stad bokar man RUL samtidigt som inskrivning + kub och 2st träffar med BM så man har alla de olika datumen med en gång

• Valborgs

Madelen och Alv:
    Emmaljunga gillar jag oxå egentligen, men tycker de är så stora. Har läst ganska mycket negativt om monkeyn, att sitsarna är väldigt små, men har inte kollat själv.

Vill oxå ha en vagn på bredden, tycker synd om den som får sitta bakom annars och sen är det väl oftast inte fullt liggläge på syskonsitsen på Phil

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~