• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • em77

Tack Baby Lei . Känns super bra!!

Jag älskar mycket färg och har haft mkt molo å metoo men även en hel del NoaNoa som är lite mer ljuva å lugnare färger.
    Älskar att kombinera coola styles med lite mer romantiska. Ett par slitna baggy jeans å en super tjejig top..gilla .

Hade jätte mycket diskussioner om just det här med färg å modeller i butiken. I bland om dom köpte ngt neutralt från typ villervalla och man frågade vid inslagningen om det var till tjej el.kille kunde man få sig en rejäl utskällning som hette duga för att man fråga. Så nog väcker "hen" en hel del heta debatter!

• LillStrumpan82

Tessss: Har samma problem som du! En liten Jack Russell som vi verkligen vill ha i bur mest pga säkerheten. Har en ganska stor suv så vi får se vad vi får plats med! Kan gå ner en storlek på bur, men inte mer än så. Har kikat på Trille Viper, den blir väldigt liten ihopfälld. Ska be att få prova när vi väl bestämmer oss på riktigt. Provade du någon sån?

• Mjj83l

Jag har uppåt 5-6 hundar i bilen ibland...

Har alltid haft utrymmet bak delat m skiljevägg. Hundarna på ena sidan, chassit på andra. Liggdelen inne i bilen. Ibland har hundarna behövt hela utrymmet bak, då har jag haft vagnen ihop fälld i baksätet. Funkar utmärkt, o jag har haft stora vagnar

• Friiidaaay
    Caroliin skrev 2013-01-03 17:17:25 följande:
    Kan verkligen rekomendera den barnvagnen. Hade den med mina två, stora va då 2år&3månader när lilla föddes. super bra barnvagn. SUPER LÄTTKÖRD och väger nästan ingenting inte ens med barn i. verkligen en toppen barnvagn..

Vi gjorde av med den för vi inte skulle ha ett barn till än men vi ändrade oss och ska låna mannens brors syskonvagn en emmaljunga, annars hade jag köpt en carena igen.
    Åh vad kul att höra! Har sett några med just den vagnen och den ser inte ett dugg sämre ut än de som ligger över den i pris. Våran "stora" kille ska bli 2 år i september, så jag antar att vi ibland kommer ha behovet av en syskonvagn, men inte jätteofta, så därför kändes det bra att inte lägga en förmögenhet på den. Men vad kul, jag ska meddela detta till den större herrn i huset Skrattande
  • Caroliin

Friiiday: ja den är toppen :) min minsting blir själv 2år en månad innan bebisen är beräknad så det blir syskonvagn här med men som vi får låna :)

• sijm
    mysmamman2 skrev 2013-01-03 17:40:41 följande:
    Idag var vi på inskrivning enligt barnmorskan går ja in i v 18 på lördag men jag går nog på min egen räkning v 18 på tis :) hoppas på ul ganska snart :)

Någon som testat eller har haft crescent classic??? Tycker den verkar bra!

Hade en city cross sist med citykorg..
    Jag och sambon var och kände lite på en Crescent Classic i mellandagarna, jag har också fastnat för den särskilt med tanke på priset! Dock känns den lite plastigare än t.ex. Brio Happy som vi också tittade på. Men verkade väldigt lätt att fälla ihop m.m. Fast vi får nog ta oss en tur till för att testköra och känna lite till innan vi bestämmer oss. :)
  • Madelen21

åå i morron blir ja ägare till en emmaljunga edge duo combi :)
    bytt min brio med en tjej som har en emmaljunga :) 

• ThereseJohansson

Finns bilbälte till hunden och sätesskydd så de inte smutsar ner eller river med klorna på sätet...

• Alicantina
    sarabengtsson skrev 2013-01-03 10:19:48 följande:
    Hej

Då var vi hemma igen efter en tripp till Alingsås och rul =)
    Allt såg fint ut och troligtvis väntar vi en tös =) Precis vad min känsla sa...

Så fantastiskt att få se detta lilla underverk så jag fortsätter nog böla resen av dagen =)   

Imorgon ska vi åka och titta på en beg. vagn (500kr) för vi kommer troligtvis behöva två, en på landet och en hemma. Den på landet blir (om den imorgon är ok) en Emmaljunga city cross -06 och den här hemma blir nog en Emmaljunga Nitro =)

Nä nu ska jag kolla i en låda med undanlagda kläder från min systerdotter =)

KRAM PÅ ER!       

Grattis!!! 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~