• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Suey

Igår köpte vi våra första "riktiga" saker, en BabyBjörn brun manchester bärsele och en babysitter i orange/brun, väldigt retro och könsneutralt :)

En fråga, när börjar ni titta på barnvagn? Vilken modell vill ni ha? Jag bor i innerstan (Göteborg) och har tittat på en Emmaljunga duo edge eller mondial. Så dyrt bara om man ska ha en splitter ny, men så fina de är! 

• tantS
    Sömntutan skrev 2013-01-04 09:13:28 följande:
    TantS: ska du sälja din Happy?

Haha, det där med andedräkten känner jag igen. Hade exakt samma problem i natt. Fan, kan de inte andas genom näsan??

Det tänkte jag inte tyvärr :P Får den gratis av min moster. Men tänkte mer så att du vet att det finns gröna :)
  • Ung Mamma 91
    Suey skrev 2013-01-04 09:33:05 följande:
    Igår köpte vi våra första "riktiga" saker, en BabyBjörn brun manchester bärsele och en babysitter i orange/brun, väldigt retro och könsneutralt :)

En fråga, när börjar ni titta på barnvagn? Vilken modell vill ni ha? Jag bor i innerstan (Göteborg) och har tittat på en Emmaljunga duo edge eller mondial. Så dyrt bara om man ska ha en splitter ny, men så fina de är! 
    Med första började jag titta rätt så tidigt i neutrala färger , köpte endå en 2 veckor före BF :P
  • Madelen21

Suey: Jag ska byta vagn idag kommer en tjej hit och byter med mig, hon får min brio happy och jag hennes emmaljunga edge duo combi :) Perfekt för ja vill ha emmaljunga :)

• Mjj83l
    mytol skrev 2013-01-04 00:05:16 följande:
    Vad tycker ni om denna skötväska? I love it, dock inte priset. Är dock mkt större i verklighet än vad den ser ut på bilden å vara.      

Elodie Details? Väskan i Apple Of My Eye ska jg köpa om det är en tös Groteskt pris men en väska man kan använda mer än bara m bebisen!
  • Kickilina

För övrigt, är det någon som har erfarenhet av babynest?. Funderar på att införskaffa en denna gång. Tidigare haft liften till vagnen i sängen mellan oss till en början men ett babynest verkar ju vara mycket smidigare...

• Friiidaaay
    Kickilina skrev 2013-01-04 10:14:54 följande:
    För övrigt, är det någon som har erfarenhet av babynest?. Funderar på att införskaffa en denna gång. Tidigare haft liften till vagnen i sängen mellan oss till en början men ett babynest verkar ju vara mycket smidigare...
    Jag har ingen erfarenhet av det, men tänker också skaffa ett denna gång. Eller sy ett rättaresagt :) Finns en jättebra beskrivning här: junimamma.blogspot.se/p/babynest-monster-beskrivning.html 
    där hon skriver och visar hur man kan göra Skrattande Eftersom de inte är gratis så verkar detta perfekt :) 
  • Madelen21

kickilina: jag brukade rulla ihop filtar å ha runt bäbis jag..
    ska få en emmaljunga vagn idag å en skiphop väska :) 

• Friiidaaay

Vi har två skötväskor, båda från emmaljunga och jag tycker de har funkat perfekt. Det finns massor av förvaring där inne och den ena ser lite "roligare" ut att ha med sig än den andra. Men båda är jättebra och är inte ett dugg slitna efter flitig användning i 16 månader hitills, så de får hänga med till nästa med :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~