• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mjj83l
    Caroliin skrev 2013-01-04 11:10:32 följande:
    Åh jag är super glad att bebisen är frisk men känner mig lite ledsen över att vi inte kunde se könet. Kan inte släppa det :/ vill veta

Förstår det!!! Kommer att känna likadant om det händer mig oxå. Boka nytt ul med en gång?
  • AlexandraViberg

Har hittills trott på pojke i magen men börjar ändra mig. Men man kanske ska lita på första intuitionen? Åh vill veta NU!!

• skjuter illa
    Natan skrev 2013-01-04 12:29:40 följande:
    Jag ska köpa min skötväska på svenskt tenn i Sthlm. Det blir antingen Josef Frank Manhattan eller svenskt tenn egna med blå eller svart bakgrund med vita elefanter :)
    Åh de är oxå jättesnygga!
  • Baby Lei
    Mjj83l skrev 2013-01-04 12:32:39 följande:
    Förstår det!!! Kommer att känna likadant om det händer mig oxå. Boka nytt ul med en gång?

Jag vill också verkligen veta, så jag hade bokat in ett till ultraljud.
  • Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2013-01-04 12:33:11 följande:
    Har hittills trott på pojke i magen men börjar ändra mig. Men man kanske ska lita på första intuitionen? Åh vill veta NU!!
    Jag tror ja ger skenet av att vara helt säker på att det är en kille där inne. Men innerst inne så tror jag nog att det är en tjej .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-04 12:57:05 följande:
    Jag tror ja ger skenet av att vara helt säker på att det är en kille där inne. Men innerst inne så tror jag nog att det är en tjej .
    Haha ja, vi har sagt "han" hela tiden men nu börjar vi båda tro annat.. Haha, jaja, får hoppas att de ser om en vecka så jag slipper gå runt och fundera ihjäl mig! Sticker ju inte under stolen med att det vore roligt med en av varje nu, men känner ju att jag har mer koll på tjejer åh andra sidan! Så det spelar ju ingen roll, vill mest bara ha början på en identitet! :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Mjj83l

Min favvo!!!!
    Blir det en tjej ska jag lätt ha denna!!!
    Det enda jag kommer att spendera mkt pengar på   
  • mytol
    Mjj83l skrev 2013-01-04 13:06:24 följande:
    Min favvo!!!! Blir det en tjej ska jag lätt ha denna!!! Det enda jag kommer att spendera mkt pengar på   

Den e superfin!! Mitt problem är att sambon inte e helt nöjd med att jag köper en trendig å mer girly skötväska pga att han kommer tycka att de e jobbigt å packa om den när han sen kommer ge sig ut på upptäcktsfärd med bebis.....
  • Mjj83l
    mytol skrev 2013-01-04 13:10:46 följande:
    Den e superfin!! Mitt problem är att sambon inte e helt nöjd med att jag köper en trendig å mer girly skötväska pga att han kommer tycka att de e jobbigt å packa om den när han sen kommer ge sig ut på upptäcktsfärd med bebis.....

Med första hade vi en bubbelgums rosa skötväska med en rosa döskalle på. Så jag e lyckligt lottad med en man som inte bryr sig om sånt
  • Baby Lei
    Kamillan skrev 2013-01-04 12:03:50 följande:
    Ul idag kl15.00........spännande .....,har dock bestämt oss för att inte kolla könet....får bli en överraskning 3:e juni!!

Så spännande! Lycka till!!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~