• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • em77

Hade oxå en Skip hop och var super nöjd med den. Får nog bli en ny sådan .

Trött, tröttare tröttast-sovit som en kratta i natt. Kommer bli en lååååång dag! Snart bio med tjejorna sen ska Ofelia,Ella å Tilda, tjejornas kompisar sova över..zzzz! Fullt ös medvetslös!! Ha en bra dag!!!!

• Tessss
    KarinF skrev 2013-01-04 08:30:22 följande:

Jag vet inte riktigt hur hunden ska få plats när vi är fem i familjen. Beror lite på vilken typ av bil vi köper. I dagsläget har vi en liten Toyota Corolla som är en kvarleva från tiden innan jag träffade skaffade hund, träffade min man och skaffade barn :) den är på tok för liten, så nu är vi på jakt efter nåt större. Antingen köper vi en stor kombi eller så får det bli nåt ännu större med fler sittplatser. Blir det en större modell så får ju hunden en plats, annars vet jag inte hur vi gör....
    Ja det är ju smidigt att kunna anpassa bilen, även om det inte heller är det enklaste. Vi har nyligen bytt bil och trodde i vår naivitet att det skulle räcka med en "vanlig" kombi eftersom hunden är så liten... Så att byta bil igen är tyvärr inget alternativ. Vi får helt enkelt få det till att fungera Obestämd 
    Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Friiidaaay
    MissMe83 skrev 2013-01-04 10:31:25 följande:
    Friiidaaay: ooh vad den första var snygg . Vill ha!! Svindyr??
    Ja den ser lite roligare ut än de klassiska, man lever ju brevid skötväskan rätt länge, så det kändes kul mitt bland alla spyor & bajsblöjor att ha en fin väska Skrattande  Den kostar runt 850 kronor tror jag (?) men det kan vara tokigt.. Tror den heter skötväska style från emmaljunga. Finns säkert på nätet någonstans :) 
  • Alicantina
    em77 skrev 2013-01-04 10:31:31 följande:
    Hade oxå en Skip hop och var super nöjd med den. Får nog bli en ny sådan .

Trött, tröttare tröttast-sovit som en kratta i natt. Kommer bli en lååååång dag! Snart bio med tjejorna sen ska Ofelia,Ella å Tilda, tjejornas kompisar sova över..zzzz! Fullt ös medvetslös!! Ha en bra dag!!!!

Lycka till!! Jag sov också dåligt drömde massa konstigt o jobbigt. Vad ska man hitta på med två tjejer idag..inte mkt pengar kvar;)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~