• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mjj83l
    Alicantina skrev 2013-01-04 16:23:33 följande:
    Det kommer bli superfint!!   Själv är jag förälskad i en vagn som är ljusrosa ser det ut som på bilden den heter Vanilla...mondial duo.  Får se hur jag lyckas hitta en sån begagnad;)  Första vagnen jag hade kostade 500kr fr blocket(en fin emmaljunga dock)  Nu vill jag lägga lite mer än så men inte 8000 på en ny det är lite galet, haha som att köpa en begagnad bil!  

vi har köpte en mondial leatherett vit
    Vanilj är inte ljusrosa, den e är vanilj helt enkelt, vit/gul.

SKIT SNYGG vagn!!! Vi har med classic chassit, det med mest gung i     
    Där finns till salu på blocket! vi gav 4500kr för vår, knappt använd så den är som ny. 
  • Kroa

Tänkte hoppa in här :)
    Jag är 20 år, och är nu i vecka 19. Skulle ha varit i vecka 21, men blev lite tillbakaflyttad om man säger så :/
    Vi har varit på rul (då jag tydligen var i vecka 16 enligt nya BF) och igår var vi på ett könsul privat, och fick veta att det var en liten flicka vi väntade! :)

• Sömntutan

Åh, efter titten på barnvagnen i går på stan så vill jag köpa vagn nu! Har kollat på blocket hela dagen, men ingen Brio Happy som faller mig i smaken eller så är den lite för dyr. Men jösses vad många Brio sing det är till salu. Happyn är inte lika vanlig.

Äntligen! BF ~8 juni
  • Alicantina
    Mjj83l skrev 2013-01-04 16:41:45 följande:

vi har köpte en mondial leatherett vit
    Vanilj är inte ljusrosa, den e är vanilj helt enkelt, vit/gul.

SKIT SNYGG vagn!!! Vi har med classic chassit, det med mest gung i     
    Där finns till salu på blocket! vi gav 4500kr för vår, knappt använd så den är som ny. 
    Åhh jag vill oxå hitta en sån, det är nog samma som du har då..tyckte den såg ljusrosa ut på bilden.
  • Alicantina
    Kickilina skrev 2013-01-04 16:29:09 följande:
    Nämen, hjälp, jag är alldeles för nyfiken, hade slitit upp kuvertet direkt... Sicka coolingar ni er som har ett brev därhemma

Jag var så inställd på att det var en flicka i magen, så blev först lite besviken (ja, jag vet, det låter tragiskt och hemskt) när jag såg att det var en pojke. Sen blev det inte bättre när jag berättade för storasyster..."NEJ!!, inte en till..."sa hon då. Och så berättade jag för både mamma och syster och båda hade hoppats på en tjej. Men nu känner jag bara lycka och glädje och tacksam för att det är en levande liten bebis i min mage! Får faktiskt skuldkänslor över hur jag reagerade!
    Förstår dig!! Jag fick ju reda på att jag väntar en tjej till och min bonusdotter var den första som fick veta hon sa: - Men åh stackars pappa, en tjej till?    Vadå stackars??Vi vill ju ha ett barn till och vi är superglada av att bebisen i magen är friskt!  Visst hade mannen hoppats på en kille men det är ju inget man kan styra över och han är lika glad nu fast det blir hans fjärde tjej!
  • Zora
    Kickilina skrev 2013-01-04 16:29:09 följande:
    Nämen, hjälp, jag är alldeles för nyfiken, hade slitit upp kuvertet direkt... Sicka coolingar ni er som har ett brev därhemma

Jag var så inställd på att det var en flicka i magen, så blev först lite besviken (ja, jag vet, det låter tragiskt och hemskt) när jag såg att det var en pojke. Sen blev det inte bättre när jag berättade för storasyster..."NEJ!!, inte en till..."sa hon då. Och så berättade jag för både mamma och syster och båda hade hoppats på en tjej. Men nu känner jag bara lycka och glädje och tacksam för att det är en levande liten bebis i min mage! Får faktiskt skuldkänslor över hur jag reagerade!

He he.. coola och coola vet jag inte, lyckas vi hålla oss från att öppna idag så har vi gjort det bra tror jag Är suuuper nyfiken!
  • em77

Haha Zora.. Ja jösses, hade aldrig klarar av å hålla mig. Kastade mig på tfn:en till min bm för att be henne öppna kuvertet som hade kommit dit när vi fick svaret från fvp.

• Baby Lei
    Kamillan skrev 2013-01-04 16:41:11 följande:
    Tillbaka från ul, allt såg bra ut!! På vägen dit lyckades jag övertala sambon att vi skulle kolla könet...,,men när vi kom dit så kunde hon inte se vad det var....så nu väntar vi o ser vad det blir. Skönt att allt såg bra ut i alla fall o vi fortsätter sickta in oss på 3:e juni!!

Grattis! Skönt att allt såg bra ut med den lilla blygisen!
    Kroa skrev 2013-01-04 17:04:20 följande:
    Tänkte hoppa in här :) Jag är 20 år, och är nu i vecka 19. Skulle ha varit i vecka 21, men blev lite tillbakaflyttad om man säger så :/ Vi har varit på rul (då jag tydligen var i vecka 16 enligt nya BF) och igår var vi på ett könsul privat, och fick veta att det var en liten flicka vi väntade! :)  

Välkommen hit!
    Alicantina skrev 2013-01-04 17:23:37 följande:
    Förstår dig!! Jag fick ju reda på att jag väntar en tjej till och min bonusdotter var den första som fick veta hon sa: - Men åh stackars pappa, en tjej till?    Vadå stackars??Vi vill ju ha ett barn till och vi är superglada av att bebisen i magen är friskt!  Visst hade mannen hoppats på en kille men det är ju inget man kan styra över och han är lika glad nu fast det blir hans fjärde tjej!

Jag har jobbat med Per Morberg tidigare, han har ju fem döttrar, han brukade säga: jag måste vara macho och jaga, hemma handlar allt om strumpbyxor och toppar :) vilket han älskade såklart.
  • Rufsi 406

Idag åt jag glass på jobbet och jösses så arg lillskrutt blev och sen fick den nog hicka tror jag. Har ju kämt rörseler ett par veckor och nu var det verkligen en bekräftelse att den lever runt där imne för fullt!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~