Kamillan skrev 2013-01-04 16:41:11 följande:
Tillbaka från ul, allt såg bra ut!! På vägen dit lyckades jag övertala sambon att vi skulle kolla könet...,,men när vi kom dit så kunde hon inte se vad det var....så nu väntar vi o ser vad det blir. Skönt att allt såg bra ut i alla fall o vi fortsätter sickta in oss på 3:e juni!!
Grattis! Skönt att allt såg bra ut med den lilla blygisen!
Kroa skrev 2013-01-04 17:04:20 följande:
Tänkte hoppa in här :) Jag är 20 år, och är nu i vecka 19. Skulle ha varit i vecka 21, men blev lite tillbakaflyttad om man säger så :/ Vi har varit på rul (då jag tydligen var i vecka 16 enligt nya BF) och igår var vi på ett könsul privat, och fick veta att det var en liten flicka vi väntade! :)
Välkommen hit!
Alicantina skrev 2013-01-04 17:23:37 följande:
Förstår dig!! Jag fick ju reda på att jag väntar en tjej till och min bonusdotter var den första som fick veta hon sa: - Men åh stackars pappa, en tjej till? Vadå stackars??Vi vill ju ha ett barn till och vi är superglada av att bebisen i magen är friskt! Visst hade mannen hoppats på en kille men det är ju inget man kan styra över och han är lika glad nu fast det blir hans fjärde tjej!
Jag har jobbat med Per Morberg tidigare, han har ju fem döttrar, han brukade säga: jag måste vara macho och jaga, hemma handlar allt om strumpbyxor och toppar :) vilket han älskade såklart.