• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sarabengtsson

Ska iväg och kolla på beg. Vagn idag. En city cross 06. Den kommer vi ha på vårt land medans jag vill ha en nitro här hemma.

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • mytol

Vad skönt att se att det inte är bara jag som funderar på dyrare väska, man ska ju som sagt ha den ett tag. Bilden på den jag la ut är ifrån oioi. Ska suga lite mer på den karamellen, borde nog få tillbaka en del på skatten så man kanske kan unna sig den .

• skjuter illa

Jag tänker att man kanske kan använda väskan sen oxå. Och istället för att köpa den själv tänker jag nog önska mig den.... Flört

• Caroliin

Åh jag är super glad att bebisen är frisk men känner mig lite ledsen över att vi inte kunde se könet. Kan inte släppa det :/ vill veta

• Elfwinter84
    Baby Lei skrev 2013-01-04 08:32:19 följande:

Hahaha! Absolut, det kommer!
    Tack! Det måste jag testa! Måste det vara en plastmugg eller går det bra med en glasburk tror du? Plasten kanske också måste vara med för att få den rätta kemin? :)
    Inte en aning, men försöka går ju alltid =)
  • AlexandraViberg

Det ska vara plastmugg som man blandar i, har något med reaktionen att göra har jag för mig. Läste en del om det igår för tänkte testa idag med morgonkisset!

• Kamillan

Ul idag kl15.00........spännande .....,har dock bestämt oss för att inte kolla könet....får bli en överraskning 3:e juni!!

• Baby Lei
    alv skrev 2013-01-04 06:38:31 följande:
    Till er som inte känner sparkar: min moderkaka låg i framlägg första grav. o kände inte honom förrän i vecka 23. Då hade han dock blivit så stark att det var rejäla sparkar. Med denna har jag känt minikickar sedan v. 16

Då kanske det är så för mig också. Vi får se på RUL nästa vecka.
  • ThereseJohansson

Imorgon har jag och mannen bestämt oss för att åka och kolla på Jumper Tako 3 i 1 vagn...gillar vi den som vi tror vi kommer göra så beställer vi den efter RUL på måndag :)

• Natan

Jag ska köpa min skötväska på svenskt tenn i Sthlm. Det blir antingen Josef Frank Manhattan eller svenskt tenn egna med blå eller svart bakgrund med vita elefanter :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~