• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hera

Hej !
    Längesedan jag var här. Var tvungen att ta en paus pga att jag bara blev nojig av att hänga här. Nu har det gått ett par månader och jag är nojig även när jag inte hänger här så... :)

Jag har en fråga. Är inte förkyld men är slemmig i halsen. Någon mer som har så?
    Vet inte om det kan ha med graviditeten att göra.

• AlexandraViberg

TantS: Jag vet inte vart min make beställde min, men det ingick en svart lång typ rep band, men man kunde tydligen beställa till en kedja. Så jag vet inte, de kanske går att beställa separat på sidor som har bola?!

Såg att du hade köpt en men ett tips till alla andra om inte annat!
    Skit dumt med en så kort? Vafan hjälper det liksom? :P

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Madelen21

tänkte fråga en fråga
    hur funkar det hos er, får man bilder från rutin ultraljudet gratis?
    Här jag bor så har vi alltid fått det. jag fick 4 m första barnet å 3 me nr 2.
    har läst en del som får betala för det... jag har en kvällsvaken bäbis... sitter här med lite små pickande i magen.. men om jag lägger handen dit så slutar det direkt :/ en busig liten bäbis tror jag minsann :)
    Sitter här med 2 kvällspigga barn som tittar på film å minsting sitter å håller i sin blixten bil han fick i julklapp.. han älskar blixten.. han säger: mamma tingten brum brum ( mamma blixten brum brum ) haha. 

• MissMe83

Hera: nja inget jag känner igen. Men var du rökare innan du blev gravid? Var rätt slemmig precis i början av mitt rökstop.
    Annars kan du ju kanske ha en halsinfejtion. Tror inte det har med grav och göra, å det är inte farligt för bebis

• Hera
    MissMe83 skrev 2013-01-04 21:36:32 följande:
    Hera: nja inget jag känner igen. Men var du rökare innan du blev gravid? Var rätt slemmig precis i början av mitt rökstop.
    Annars kan du ju kanske ha en halsinfejtion. Tror inte det har med grav och göra, å det är inte farligt för bebis
    Nej , har aldrig rökt.
    Googlade och fick en del träffar. Verkar som om det är ett symtom hos vissa ändå. :)
  • MissMe83

Hera: där ser man har jag inte en susning om. Kroppen e galen när man e gravid ha ha

• Hera
    MissMe83 skrev 2013-01-04 21:44:18 följande:
    Hera: där ser man har jag inte en susning om. Kroppen e galen när man e gravid ha ha
    Kan ju säkert bero på nåt helt annat också, typ början på förkylning...:)
    Är hur som helst irriterande att hela tiden behöva svälja! ><
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~