tantS skrev 2013-01-04 23:23:35 följande:
Hos oss skickar de bra bilderna till din epost, gratis, så skriver jag ut dem själv sen. Smidigt och kostar dem inget :) Dessutom ska bilderna mejlas ut til alla ändå!
Men så behändigt! Jag får alltid fota eller skanna in bilderna på datorn ändå :P
Smart också för miljön, om man vill vara sån!
Oreos skrev 2013-01-04 23:22:17 följande:
Ligger och är helt lyrisk! Har inte känt så mycket sparkar tidigare (är i v17) och var in på en koll idag för jag haft bLödningar och allt såg fint ut, men moderkakan låg i framvägg så jag väntade mig att det skulle ta ett tag för de rejäla sparkarna. Men så nu ikväll så sparkade bebben igång så tom sambon kunde känna utanpå magen! Känner mig helt uppe i det blå haha! Ligger och känner hur bebisen kickar loss där inne nu.. Underbart!
Ja jag låg och grät hela första dagen med sparkar gång på gång för att jag blev så lycklig och överväldigad! Fantastisk känsla, blir fortfarande varm vid varje spark. Men lär ju gå över om några veckor :P
mytol skrev 2013-01-04 23:19:10 följande:
jag pratade med min bm igår eftersom jag efter mitt lilla fall i tisdags fick ont nere i höger ljumske. Misstänkte själv att de var nån sträckning eller ligamenten som fått sig en smäll men kändes ändå skönt å höra det från henne oxå.
Hon sa att i min vecka nu, v18, så händer det oxå mkt på magfronten och livmodern växer mkt vilket gör att ligamenten inte hinner med så att man kan få ont om man reser sig för fort, gör nån vridning, nyser, ja you name it i princip

.
Ligamenten har jag haft ont i sen i början men de jobbar mer med en bakåtlutad livmoder har jag hört. Får skrika varje gång jag nyser och ibland i sängen när jag vrider mig vill jag typ dö en liten liten stund tills det går över! Riktigt ont men tar det som ett bra tecken!