• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan

Jag kommer inte heller att skriva så mycket på min Facebooksida om min graviditet. Men ULbild kommer jag att lägga ut när jag berättar.

• AlexandraViberg
    längtareftermiraklet skrev 2013-01-05 00:21:51 följande:
    puff! Kom igen mammor, syyyympptoooom? :(
    Ja okejdå!

Inga.. Haha nämen såhär.

Jag har alltid PMS (ont i brösten bara men) från ägglossningen till någon dag in på mensen.
    Denna gång fick jag även det, men på dag 7 försvann det helt.
    Först trodde jag att det var pga att jag tränade och att det kanske hjälpte, men jag kände mig lite extra andfådd (spelar innebandy så har kondis) också. Så blev misstänksam.
    Så på dag 9 efter ägglossningen så tog jag ett test mest för att utesluta egentligen, (eftersom jag känt symptom innan varje mens i 15 månader dittills), som var svagt positivt!

Brösten började ömma igen några dagar senare men då inte pga pms utan graviditet.

Så egentligen var det så simpelt som att jag INTE fick symptom som jag trodde. :P
    Det har jag förövrigt hört är väldigt vanligt.
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Sömntutan

De symtom jag hade var utebliven mens och växtvärk. Alltså att det sliter och drar i livmodern för att den växer. Det har varit första symtomet för mig i alla tre graviditeter.

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-05 00:28:15 följande:
    Jag kommer inte heller att skriva så mycket på min Facebooksida om min graviditet. Men ULbild kommer jag att lägga ut när jag berättar.
    Ja jag kommer nog lägga ut en med, i något album utan publicering så att de som vill se kan gå in och kika.
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • tantS

Gah.. Mannen har käkat köttfärs idag igen och stinker. Han är sjuk och vill inte ha öppet fönster. Blir till att sova i soffan idag med. Sista gången, sen får han göra det om han nu tvunget måste göra så han stinker när han vet att jag klöks av det. Luktar värre än katten i mun. Ursäkta gnället :P Har en riktigt bitsk dag idag ^^

• mytol

Mitt första var mina eeextremt känsliga bröstvårtor. Dom blev nästan lite svullna och det gjorde till o med ont att ha bh på sig.
  • tantS

Jag slogs av der plötsligt en dag. Blev yr och fick ont i mensmagen. Som om kroppen skrek av hormoner, typ som dagen innan mens fast värre. Kände mig allmänt konstig. Plussade 3 dagar senare när mensen jag väntade aldrig kom :)
  • Sömntutan

tantS: Min hade ätit kebab idag till lunch och stank vitlök ur munnen när han kom hem. Jag hoppas innerligt att jag slipper vakna av någon som ligger och flåsar mig nyllet med sin vitlöksstank.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~