Tessss skrev 2013-01-05 11:33:32 följande:
Usch vas tråkigt sömntutan! Beställ från nätet? Inget slår ett par sköna mammabyxor nu när man tjockat till sig lite
Själv har jag gått och lagt mig igen. Tvingade i mig ca 1dl fil till frukost och mår nu som om det varit 2kg godis
Ja det blir att besälla från nätet. Dock gillar jag att prova innan jag köper, men vad gör man? Var ju till Sundsvall innan jul och provade HMs byxor. Men då var magen på tok för liten och det såg allmänt dumt ut så jag struntade i att köpa dem. Men jag vet ju iaf vilken storlek jag ska ha. Brukar kika in då och då på tradera också. Haha, jag är nog aning snål. Tycker att det är lite dyrt att köpa brallor för 4-500:- som man "bara" ska ha i några månader. Men jag inser ju att jag måste.
tantS skrev 2013-01-05 11:34:26 följande:
Sömntutan - När jag känt mig på det humöret har jag internetshoppat :P Finns inga gravidkläder över strlk 44 typ i hela Sverige känns det som (utom kanske ullared). Fick mitt paket hem igår! 2 klänningar och 3 toppar med magutrymme. Dejligt :D
Härligt! Jag har kört men tjocka strumpbyxor och kjol mycket nu när byxorna blivit för små. Men när man ska ner på stan och det är 12 minus ute känns det lite kallt.
mysmamman2 skrev 2013-01-05 12:00:29 följande:
Www.greatestmom.se har stora storlekar å snygga kläder

Ser bra ut. Ska kika ordentligt sen. Tack för tipset!