• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hera
    Hjärtat3 skrev 2013-01-05 17:36:34 följande:
    Och min bm har sagt max tre koppar kaffe om dagen, vilket alltså borde vara mer skadligt än om jag går och småsippar på en energidryck.
    Sippa då utan dåligt samvete!
    :)
  • tantS

Hjärtat - ta en liten klunk och häll ut resten. Det är inte gott ändå, smakar giftigt när man inte är van :P Jag drack också alldeles för mkt red bull innan. En varje morgon. Har hört att de rekommenderar det vid förlossningen så ska packa en i bb-väskan :D

• Hjärtat3
    tantS skrev 2013-01-05 17:40:37 följande:
    Hjärtat - ta en liten klunk och häll ut resten. Det är inte gott ändå, smakar giftigt när man inte är van :P Jag drack också alldeles för mkt red bull innan. En varje morgon. Har hört att de rekommenderar det vid förlossningen så ska packa en i bb-väskan :D
    Jag ska packa väskan full! Skrattande
  • MissMe83

Hjärtat3: då är det säkert inga problem. Se det som din lördags drink
    Själv dricker jag Loka och lyxar till det med en skiva citron

• Sömntutan
    Tessss skrev 2013-01-05 11:33:32 följande:
    Usch vas tråkigt sömntutan! Beställ från nätet? Inget slår ett par sköna mammabyxor nu när man tjockat till sig lite

Själv har jag gått och lagt mig igen. Tvingade i mig ca 1dl fil till frukost och mår nu som om det varit 2kg godis
    Ja det blir att besälla från nätet. Dock gillar jag att prova innan jag köper, men vad gör man? Var ju till Sundsvall innan jul och provade HMs byxor. Men då var magen på tok för liten och det såg allmänt dumt ut så jag struntade i att köpa dem. Men jag vet ju iaf vilken storlek jag ska ha. Brukar kika in då och då på tradera också. Haha, jag är nog aning snål. Tycker att det är lite dyrt att köpa brallor för 4-500:- som man "bara" ska ha i några månader. Men jag inser ju att jag måste.
    tantS skrev 2013-01-05 11:34:26 följande:
    Sömntutan - När jag känt mig på det humöret har jag internetshoppat :P Finns inga gravidkläder över strlk 44 typ i hela Sverige känns det som (utom kanske ullared). Fick mitt paket hem igår! 2 klänningar och 3 toppar med magutrymme. Dejligt :D
    Härligt! Jag har kört men tjocka strumpbyxor och kjol mycket nu när byxorna blivit för små. Men när man ska ner på stan och det är 12 minus ute känns det lite kallt.
    mysmamman2 skrev 2013-01-05 12:00:29 följande:
    Www.greatestmom.se har stora storlekar å snygga kläder
    Ser bra ut. Ska kika ordentligt sen. Tack för tipset!

Äntligen! BF ~8 juni
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-05 17:48:08 följande:
    Det e inte fy skam det heller! Solig
    Jag hällde upp lite i ett whiskeyglas med en isbit. Känns faktiskt lite lyxigt.
    Jag vet att många tycker jag har världens sämsta omdöme nu, men skulle man undvika precis allt som anses som farligt så skulle man inte kunna leva.
    Läste även på livsmedelsverket att musslor kan innehålla nästan dubbelt så mycket taurin som en energidryck. Det visste jag inte!     
  • Sömntutan
    MissMe83 skrev 2013-01-05 17:48:08 följande:
    På tal om dryck så har jag blivit såld på citronvatten, alltså helt vanligt kranvatten med citronskivor i....muuuums!
    Sen blir jag galen i mjölk när jag är gravid .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Hjärtat3
    Sömntutan skrev 2013-01-05 18:04:36 följande:
    På tal om dryck så har jag blivit såld på citronvatten, alltså helt vanligt kranvatten med citronskivor i....muuuums!
    Sen blir jag galen i mjölk när jag är gravid .
    Jag häller i mig ca en liter mjölk om dagen. Citron är jag inte så förtjust i så det hoppar jag gärna...Då måste du ha väldigt friska urinvägar! Glad Däremot har jag blivit hooked på Ramlösa mango! Yum yum yum!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~