• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Sömntutan: för min del är det bubbel vatten i alla former som gäller. Vill inte ha någon annan dryck. Konstigt hur man kan bli

Hjärtat3: det där låter super lyx. På nyår drack jag bubbel vatten i champagne glas... Det du!!

• AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-05 18:08:02 följande:
    Jag häller i mig ca en liter mjölk om dagen. Citron är jag inte så förtjust i så det hoppar jag gärna...Då måste du ha väldigt friska urinvägar! Glad Däremot har jag blivit hooked på Ramlösa mango! Yum yum yum!
    Ramlösa mango är det enda som dricks här hemma.. av min man! :P

Finns det några Brio happy entusiaster här? Har en fråga.. De har ju bilstolsadapter man kan fästa på chassit och sätta fast bilstolen i. Är det någon som vet om de passar på alla chassin eller om man minst måste ha en viss årgång för att det ska gå?
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-05 18:09:28 följande:
    Mjölk har jag aldrig klarat varken som ogravid och speciellt inte nu, uörk!
    Ååh, det som är så gott! Åså ska den va sådär riktigt jättekall så det nästan gör ont att dricka den!
    Guds gåva till mänskligheten! "Cháteau Muu" kallar vi det hemma. Flört
  • Sömntutan
    Hjärtat3 skrev 2013-01-05 18:08:02 följande:
    Jag häller i mig ca en liter mjölk om dagen. Citron är jag inte så förtjust i så det hoppar jag gärna...Då måste du ha väldigt friska urinvägar! Glad Däremot har jag blivit hooked på Ramlösa mango! Yum yum yum!
    Haha, ja vi får hoppas det. Tidigare har jag haft väldiga problem med mina urinvägar .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Sömntutan
    Hjärtat3 skrev 2013-01-05 18:15:58 följande:
    Ååh, det som är så gott! Åså ska den va sådär riktigt jättekall så det nästan gör ont att dricka den!
    Guds gåva till mänskligheten! "Cháteau Muu" kallar vi det hemma. Flört
    Håller med! Guuud vad gott!
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Sömntutan

När vi nu pratar dryck så undrar jag om det är fler som är törstiga? Jag blir lite nervös då jag hade högt blodsocker på inskrivningen (men på glukosbelastningen så såg allt bra ut) och jag vet att törst är ett tecken på diabetes. Men jag har för mig att jag drack mycket under mina andra graviditeter också.

Äntligen! BF ~8 juni
  • Hjärtat3
    Sömntutan skrev 2013-01-05 18:17:53 följande:
    Haha, ja vi får hoppas det. Tidigare har jag haft väldiga problem med mina urinvägar .
    Samma här. Har sen jag blev gravid ätit mig igenom 2 pencillinkurer mot UVI. Det gör ju så ont!  Rynkar på näsanSå var 14:e dag går jag och lämnar urinprov hos bm. Det är inget kul, men är samtidigt glad att dom kollar regelbundet för att kunna upptäcka det tidigt.
  • Sömntutan
    Hjärtat3 skrev 2013-01-05 18:26:36 följande:
    Samma här. Har sen jag blev gravid ätit mig igenom 2 pencillinkurer mot UVI. Det gör ju så ont!  Rynkar på näsanSå var 14:e dag går jag och lämnar urinprov hos bm. Det är inget kul, men är samtidigt glad att dom kollar regelbundet för att kunna upptäcka det tidigt.
    Ja hua! Jag vet inte hur många UVI jag har haft i mina dagar. Var värre när jag var yngre. Men när jag väntade första sonen fick jag en UVI som jag gick med för länge så det gick upp i njurarna. Det var smärta vill jag lova.
    Äntligen! BF ~8 juni
  • MissMe83

Hjärtat3: ha ha (gapskrattar högt) chatau muuu det va ju skit bra ha ha
    Jag har försökt lära mig gilla det men det hår bara inte.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~