• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mhpo
    MissMe83 skrev 2013-01-06 20:22:44 följande:
    Louise1983: inga problem .
    Dels tog det oss åtta år att bli gravida och läkarna har efter många Ivf och äggdonationer helt uteslutit att jag skulle bli gravid. En på miljonen är denna graviditet som dessutom är spontan.
    Dessutom har jag kroniskt högt blodtryck som dom har svårt att få bukt med och inte vet varför jag har då jag är smal och vältränad. Har dessutom sköldkörtel problem och en led sjukdom. Pga detta är jag på kontroll en gång i veckan. Nu är den största rusken för barnet över men den stora risken är kvar för mig
    Stort grattis till er! Fy vilken solskenshistoria tillslut, måste kännas fantastiskt. För oss tog det ett tag att lyckas bli gravida men inget mot er, men under den tiden slogs man av att barn inte är något man skaffar, det är tamejtusan en gåva! 
  • mhpo
    Sömntutan skrev 2013-01-06 19:42:53 följande:
    Själv pluggar jag och kommer få pendla fram till det är dags. Jag tror vi slutar skolan den 7:e juni. Få se om jag lyckas gå klart hela fördra året.
    Jag pluggar också :) Vi slutar den 9 juni och BF 13 juni så jag har sagt att grodan måååste stanna inne till dess :). Det är så himla skönt om man slipper ha en halvgjord termin liggandes och vänta på en sen när man ska börja igen. 
    Vad pluggar du? 
  • AlexandraViberg

NI som har sammandragningar, hur ofta har ni sammandragningar på en dag, mellan tummen och pekfingret då jag antar att ni som jag inte räknar. (tänker nog göra det imorgon dock för tycker det är ganska många gånger)

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • kattaaa

Imorron ska jag äntligen ringa och boka tid för rutin ultraljud som blir om ca tre veckor.
    Lääängtar som en tok nu :)

Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • em77

Jag har väldigt ofta.. Tycker jag själv . Speciellt på kvällarna. Ska oxå räkna imorgon AlexandraViberg. Återkommer )

• MissMe83

Louise1983: tack så mycket . Är glad över att dom anser att bebis är utom fara nu. Nu är det mig dom ska hålla frisk och vid liv. Har högre risk för hjärnblödningar bl.a. Men som det är nu har dom kontroll på allt .

Mhpo: tack ja det är verkligen ett mirakel . Vi skulle adoptera och hade gått igenom hela processen. Väntar nu barnbesked och helt plötsligt blir jag gravid. Det var inte jätte kul att vara gravid längre när läkarna gjorde oss uppmärksamma på alla risker både för barnet och mig. Så drt har varit en känslomässig berg och dalbana

• Alicantina

t

em77 skrev 2013-01-06 21:24:19 följande:
    Jag har väldigt ofta.. Tycker jag själv . Speciellt på kvällarna. Ska oxå räkna imorgon AlexandraViberg. Återkommer )

Oj sammandragningar redan nu? Hur känns hårdnar magen el? Minns hur de som starta förlossningen kändes men jag har aldrig haft innan.
  • Alicantina
    MissMe83 skrev 2013-01-06 21:28:25 följande:
    Louise1983: tack så mycket . Är glad över att dom anser att bebis är utom fara nu. Nu är det mig dom ska hålla frisk och vid liv. Har högre risk för hjärnblödningar bl.a. Men som det är nu har dom kontroll på allt .

Mhpo: tack ja det är verkligen ett mirakel . Vi skulle adoptera och hade gått igenom hela processen. Väntar nu barnbesked och helt plötsligt blir jag gravid. Det var inte jätte kul att vara gravid längre när läkarna gjorde oss uppmärksamma på alla risker både för barnet och mig. Så drt har varit en känslomässig berg och dalbana

Önskar dig all lycka till:)
  • AlexandraViberg

em77: Ja gör det! Jag med speciellt på kvällarna! Gör inget speciellt heller utan sitter typ i soffan.

Alicantina: Ja magen blir hård och det är som att det spänner lite. Som väldigt, väldigt lätt och diffus växtvärk/mensvärk

Jag hade inga med dottern men har hört att det är vanligare ju fler barn man föder. Det är livmodern som tränar inför en förlossning har jag hört. Men ska fråga min BM ändå eftersom jag upplever det som relativt ofta.

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~