• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

alexandraviberg: ja  är mysigt å ta fram men lika skönt å ta bort sen :)
    ush d är ett evigt plockande... sambon får då göra det tunga å bära upp allt i förrådet igen...
    Ska snart till å göra kycklinggryta också....

åt lunch kl 2 å frukost kl 11 middag redan känns... ja inte är då ja hungrig... men d tar ju ett tag å göra maten så...

• em77

Haft mamma å pappa här på lunch... Och sen körde sambon hem dom då han skulle till golfbanan å slå å tjejorna e hos kompisar. Så jag e själv.. Lyx med egen tid borde städa bort det sista av julen dvs stjärnor å stakar men jag väntar tills dom kommer hem. Nu ska jag bara njuuuuta!!!

• Alicantina
    em77 skrev 2013-01-06 15:45:13 följande:
    Haft mamma å pappa här på lunch... Och sen körde sambon hem dom då han skulle till golfbanan å slå å tjejorna e hos kompisar. Så jag e själv.. Lyx med egen tid borde städa bort det sista av julen dvs stjärnor å stakar men jag väntar tills dom kommer hem. Nu ska jag bara njuuuuta!!!

Det gör du rätt i...skönt!
  • louise1983

Jag fick mitt moderskapsintyg redan vid inskrivningen.. tror dock att det var för att jag har ett sådant väldigt fysiskt krävande jobb..

• louise1983
    skjuter illa skrev 2013-01-06 15:06:12 följande:
    Ser att det är många som gillar tyg med moln . Är man lite händig o har en symaskin tillgänglig finns det molntyg på Ohlssons tyger (finns lite överallt i Sverige) som kostar 99 kr/meter o finns i många färger. Jag har sytt både byxor till dottern o bebis o påslakan till vagn.

Älskar retro! Glad
    Snyggt! Vadär det för vagn? blev litenyfiken...
  • mytol

Jag fick moderskapsintyget efter ul i vecka 12 eftersom jag då fått ett mer exakt bf å för att jag skulle kunna skicka in papperna till fsk för havandeskapspenning.

• Friiidaaay
    louise1983 skrev 2013-01-06 16:49:50 följande:
    Jag fick mitt moderskapsintyg redan vid inskrivningen.. tror dock att det var för att jag har ett sådant väldigt fysiskt krävande jobb..
    Vad jobbar du med Louise? :) 
  • Alicantina

Ska ni jobba på tills det är dags? Jag får se om jag går ner i tid..mitt jobb är stressigt..gymnasielärare.

• mytol
    AlexandraViberg skrev 2013-01-06 13:39:19 följande:
    Mytol: Ja men den där såg ju hur bra som helst ut! Precis sådär i utseendet vi tänkt också, för båda ska ha den och den ska kunna hänga på vagnen och svart var ett krav! Blir nog denna efter ultraljudet på torsdag när vi ändå är där nere där det finns ett stadium (5 mil bort till sjukhuset)

ja, den är toppen som skötväska. Det blir nog en sådan här oxå och eventuellt en trendigare till mig oxå
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~