• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Caroliin

Alexandra : har sammandragningar hela tiden. Haft det några veckor nu. Kan också tycka de kommer lite för ofta.. Kanske bör hålla koll på det

• AlexandraViberg

HADE en VW polo.. Super mini! Men dottern var ganska stor så vi hade en sulky. Resevagn liksom, tror den fick plats i bagage när det var helt tomt men vet att jag mest hade den i baksätet, så även med kompisarnas vagnar :P

Glad att vi har en Audi A6, en kombi, behöver inte fundera alls på det där :P

Caroliin skrev 2013-01-06 22:52:24 följande:
    Alexandra : har sammandragningar hela tiden. Haft det några veckor nu. Kan också tycka de kommer lite för ofta.. Kanske bör hålla koll på det
    Ja! för ofta ska de ju inte komma kan man tycka men ok att de finns och kommer ibland! Är säkert ingen fara ivf!
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • skjuter illa
    AlexandraViberg skrev 2013-01-06 22:52:09 följande:
    Har med ligamenten ofta, inte exakt hela tiden men de värker till då och då och outhärdligt nu när jag börjar bli förkyld :P
    Fruktansvärt att nysa eller hosta.... :P
  • AlexandraViberg
    skjuter illa skrev 2013-01-06 22:53:57 följande:
    Fruktansvärt att nysa eller hosta.... :P
    JA fyfan, låter som att man håller på att dö :P
  • Caroliin

Men man har väl oftast sammandragningar när man gör saker? Jag har det mest när jag vilar.

• AlexandraViberg
    Caroliin skrev 2013-01-06 23:18:22 följande:
    Men man har väl oftast sammandragningar när man gör saker? Jag har det mest när jag vilar.
    Ja jag har hört att det är vanligast så, för alla säger att om det går över när man vilar är det okej, men jag gör ju aldrig något ansträngande så :P

Ska fråga min BM just in case, om jag får tag på henne! Annars kanske den som gör ultraljudet vet något om detta på torsdag!
  • AlexandraViberg
    Caroliin skrev 2013-01-06 23:26:50 följande:
    Men mina går inte över när jag vilar, utan kommer oftare då. Ja fråga :)
    Haha ja, jag tänkte! Mina gör ju inte heller det!
  • Hjärtat3
    Caroliin skrev 2013-01-06 23:18:22 följande:

Sammandragningar redan? Är det fler som har det?
    Jag känner inte av nåt alls jag.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~