• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Hurskadetgå: vi har bestämt oss för Tako Laret, blev helt förälskade i den vagnen :)

• MissMe83

Oj vad alla har börjat välja vagnar. Vi har inte ens börjat fundera på det . Kanske dax?

• AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-06 22:02:19 följande:
    Oj vad alla har börjat välja vagnar. Vi har inte ens börjat fundera på det . Kanske dax?
    Inte nödvändigtvis egentligen! Men vi ska ju köpa begagnat och det verkar inte finnas super många sådana begagnat så håller ögonen öppna så att säga :P
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Baby Lei
    hurskadetgå skrev 2013-01-06 20:20:26 följande:
    Velar nu mellan olika barnvagnar Kronan, Emmaljunga Mondial Duo Combi, Tako Laret, Teutonia Elegance... tur att det finns gott om tid kvar  Jag gillar stora hjul och klassiska vagnarna men vårt bagageutrymme är litet, vi har en liten Audi A3 2-dörrars. Blir stor utgift om vi måste köpa ny bil, så småningom är det nog oundvikligt men vi tänkte klara oss till en början iaf. Fler med liten bil? Hur tänker ni med barnvagnen?  (Skrev detta av misstag i bildtråden, sorry. Ni fick det bli dubbelt istället.)

Vi har också en liten bil (en mini cooper) vilket är perfekt för stadslivet, men värdelöst med tanke på barnvagnsutrymme.. Vet inte hur vi ska göra..
  • Sömntutan

Jag har också små sammandragningar. Inte så många per dag, men jag känner dem. Jag får dem ofta när jag är kissnödig .

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-06 22:14:14 följande:
    Jag har också små sammandragningar. Inte så många per dag, men jag känner dem. Jag får dem ofta när jag är kissnödig .
    hmm, jag kanske ska tömma oftare och se om det blir bättre!
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • MissMe83

Tror jag kände en buff nyss.... Jösses! En liten buff kändes som en bubbla som svepte förbii livmoder väggen wow

• skjuter illa
    hurskadetgå skrev 2013-01-06 20:20:26 följande:
    Velar nu mellan olika barnvagnar Kronan, Emmaljunga Mondial Duo Combi, Tako Laret, Teutonia Elegance... tur att det finns gott om tid kvar Flört Jag gillar stora hjul och klassiska vagnarna men vårt bagageutrymme är litet, vi har en liten Audi A3 2-dörrars. Blir stor utgift om vi måste köpa ny bil, så småningom är det nog oundvikligt men vi tänkte klara oss till en början iaf.

Fler med liten bil? Hur tänker ni med barnvagnen? 

(Skrev detta av misstag i bildtråden, sorry. Ni fick det bli dubbelt istället.)
    Aha, såg detta nu, svarade dig i bildtråden. :)
  • skjuter illa
    AlexandraViberg skrev 2013-01-06 21:03:31 följande:
    NI som har sammandragningar, hur ofta har ni sammandragningar på en dag, mellan tummen och pekfingret då jag antar att ni som jag inte räknar. (tänker nog göra det imorgon dock för tycker det är ganska många gånger)
    Jag har oxå sammandragningar + ligamentssmärtor från helvetet. Hade sammandragningar även med dottern. Magen kan vara spänd under längre stunder, gärna på kvällen av nån anledning. Dock helt ofarligt sa BM o läkare då o det säger de även nu. Ligamentssmärtorna har jag nästan konstant, inte bara vid speciella rörelser utan de är där jämt som en trevlig liten påminnelse om att jag är gravid... :P
  • AlexandraViberg

Har med ligamenten ofta, inte exakt hela tiden men de värker till då och då och outhärdligt nu när jag börjar bli förkyld :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~