• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Premismamma

Hej. Nu har jag oxå hittat hit. Nu är jag i vecka 18 (17+0)

Haft lite strul med blödning men den verkar ha avtagit, tack och lov.

Har 4 barn sen innan och den minsta är nu 19 månader. Han föddes i vecka 33+5 pga att jag fick havandeskapsförgiftning hellp. Enligt läkarna hade jag tur som var på sjukhuset när det konstaterades. Gick mycket fort.

Så nu hoppas vi att bebis får stanna där inne tills den är klar.

• regnskogen

Jag har bara två dagar kvar till RUL, ska bli spännande att veta vem som bor där inne :D för övrigt ligger jag hemma med feber och ont i leder och muskler, hoppas på att bli frisk snart.. Åjustde, igår kände jag första kicken från bebisen. O i skrivande stund känner jag hur den rör på sig :D mysigt! Dock har pojkvännen inte fått känna, våran bebis är rätt blyg av sig känner jag.. :p

• Kickilina

Hej Premismamma!
    Oj, HELLP, obehagligt! Ja, vilken tur att du redan var på plats! Har du haft havandeskapsförgiftning med de andra också eller hade du ny partner??

Joino: Grattis till fint RUL!! *Längtar*

Madelen: Ja, du, det låter som foglossning tycker jag! Kan ju komma tidigare för varje barn tyvärr...

• Etangen

Hej! Jag väntar mitt andra barn i juni och har börjat leta lite vagnar, men problemet är att vi har en liten bagage och vi gillar uteliv så vi vill ha en barnvagn som tar så lite plats som möjligt, någon som vet någon bra?

Tack på förhand
    Evelina

• Caliphora

Hej! Lite nervös här, andra barnet på g, men första födseln i Sverige... Har bott i England de sista 10 åren, så har ingen aning hur allt funkar hemma!

Första vildingen är en flicka på 14 månader - mycket intressant att se hur det kommer va med 2 under 2! 

• 2003ett lycko år

jaha är det inte en själv dom behöver springa vid läkaren så är det dottern. efter att ha varit små sjuk sedan lucia i nu den senaste veckan med hög feber å svår hosta så va vi till läkaren idag= penicillin emot halsfluss och då har hon inte ens ont i halsen med både halsprov å sänka va positiva + att hon fick diagnosen svår förkylningsastma. nu blir det astmamedicinerna minst va 4timme i en vecka dygnet runt sedan nedtrappning till lagomnivå. känns lagom skoj då jag som gravid behöver min sömn + att jag har rul på torsdag. hoppas att hon piggare på sig fort. läkaren sa att hon nog kunde gå i skolan på onsdag eller torsdag.

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-07 14:30:18 följande:
    Min livmoder går också över naveln.
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Solrosen82

Jag fick ett meddelande från mannen för ett tag sen att svaret från fvp:et hade kommit och det var bra. :) Känns så skönt! Nu kan jag slappna av ;)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~