• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82
    ThereseJohansson skrev 2013-01-07 17:18:17 följande:
    Vi väntar en underbar liten pojke och blev flyttade från 3/6 till 31/5 :)

Grattis!! :) Va kul att bli flyttad åt det hållet, men du överger väl inte oss nu? ;)
  • ThereseJohansson

Nejdå, jag hänger kvar här...vem vet på nästa ul kanske jag är tillbaka på 3/6 :)

• Solrosen82

Jag tror mer på att gå på sin egen uträkning. :) Kul att du stannar kvar! Fast det e kanske inte så kul att byta till en tråd där man e sist... ;)

• ThereseJohansson

Känns lite som 3dagar hit eller dit inte spelar så stor roll...lyckan är ju densamma :)

• tovediana
    Solrosen82 skrev 2013-01-07 18:10:25 följande:
    Jag tror mer på att gå på sin egen uträkning. :) Kul att du stannar kvar! Fast det e kanske inte så kul att byta till en tråd där man e sist... ;)
    jag e sist i den här tråden... :) BF 30 juni..
    Men blir ju planerat snitt så det blir i mitten på juni istället :) 
  • Tessss

Någon med erfarenhet av Cocoonababy?

Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Alicantina
    Solrosen82 skrev 2013-01-07 18:10:25 följande:

Min första tjej var beräknad 3/10 på rul och hon kom den 3:e;) Men antar att det inte är så vanligt.
  • Alicantina
    ThereseJohansson skrev 2013-01-07 17:18:17 följande:
    Vi väntar en underbar liten pojke och blev flyttade från 3/6 till 31/5 :)

Grattis!!
  • Madebyday

Det skrivs och går undan här, jag hinner ju inte med att läsa allt kul ni skriver

Går in i vecka 19 (18+0) imorn och har RUL nästa onsdag, då i 19+0.

Är ruggigt nyfiken på vad det blir den här gången, sonen kommer vara exakt 2,5 år när han blir storebror.  Jag är bombsäker på att det bor en grabb där inne nu med, mår likadant som jag gjorde med första, dvs prima ballerina...inga graviditets baksidor alls...jag har till och med slutat nattkissa (lite orolig blir man juh) men nu är det bara en vecka tills vi får se det lilla hjärtat slå (hoppas jag...) 
    Däremot tror jag att bebis gjorde sig till känna förra veckan (i v18)
    Jag satt  i soffan och kände ett par små "nervryckningar" i nedre delen av magen, vid ljumsken.  Snabbt som tusan förde jag ner handen mot stället som ryckt, tröck fingrarna lite in i "vadderingen" och fick mig en lite buff :) 
    Hoppas det var liten som levde runt och att det inte bara var nerverna...  

Son 2010-12
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~