Min livmoderrackare går 2 cm nedom navelplan, men om jag har fylld urinblåsa går den jäms med navelplan.
Etangen skrev 2013-01-07 14:22:18 följande:
Hej! Jag väntar mitt andra barn i juni och har börjat leta lite vagnar, men problemet är att vi har en liten bagage och vi gillar uteliv så vi vill ha en barnvagn som tar så lite plats som möjligt, någon som vet någon bra?
Tack på förhand
Evelina
Kanske en Phil & Teds?? Den är ju liten och smidig. Du borde i alla fall köra på en vagn som inte är dubbel på bredden i alla fall

Har kollat och känt runt lite. Har själv nu köpt en Urban Jungle Duo men den är bred, 73 cm. Phil & Teds är ju smidigare men kanske inte lika rolig för barnen, i alla fall den som tvingas sitta bak...
Caliphora skrev 2013-01-07 14:23:32 följande:
Hej! Lite nervös här, andra barnet på g, men första födseln i Sverige... Har bott i England de sista 10 åren, så har ingen aning hur allt funkar hemma!
Första vildingen är en flicka på 14 månader - mycket intressant att se hur det kommer va med 2 under 2!
Oho, spännande! Men om du fött i England så kommer du nog bli positivt överraskad över förlossningsvården i Sverige (hoppas jag i alla fall). Välkommen hem! Kul med två pseudotvillingar