Madebyday skrev 2013-01-07 19:03:55 följande:
Det skrivs och går undan här, jag hinner ju inte med att läsa allt kul ni skriver Går in i vecka 19 (18+0) imorn och har RUL nästa onsdag, då i 19+0. Är ruggigt nyfiken på vad det blir den här gången, sonen kommer vara exakt 2,5 år när han blir storebror. Jag är bombsäker på att det bor en grabb där inne nu med, mår likadant som jag gjorde med första, dvs prima ballerina...inga graviditets baksidor alls...jag har till och med slutat nattkissa (lite orolig blir man juh) men nu är det bara en vecka tills vi får se det lilla hjärtat slå (hoppas jag...) Däremot tror jag att bebis gjorde sig till känna förra veckan (i v18) Jag satt i soffan och kände ett par små "nervryckningar" i nedre delen av magen, vid ljumsken. Snabbt som tusan förde jag ner handen mot stället som ryckt, tröck fingrarna lite in i "vadderingen" och fick mig en lite buff :) Hoppas det var liten som levde runt och att det inte bara var nerverna...
Då är vi lika långt gångna. Jag har ul nästa torsdag å längtar å känner som du, kommer nog bli svårt att hålla tillbaka tårarna. Vet inte om ja blivit blödigare nu för så kände ja inte på ul i vecka 12. Kände bara lycka men inte så sentimental lycka.