• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

alexandra: ja  jag ska packa vagnen i morgon och ta med till mitt bussgods station och väga och få fram vad det kommer kosta att skicka. skönt att få såld iaf :)

• AlexandraViberg
    Madelen21 skrev 2013-01-07 21:49:03 följande:
    alexandra: ja  jag ska packa vagnen i morgon och ta med till mitt bussgods station och väga och få fram vad det kommer kosta att skicka. skönt att få såld iaf :)

Ja jag förstår det! Lycka till =)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Madelen21

mm tackar :)
    blir att packa in i sopsäckar så gott det går.
    åå va ja längtar till ul nästa v.. min bäbis är mkt vaken på kvällarna... ligger här me datorn i knät å känner hur de guppar i magen lite då och då :)

vi ska köpa en nyare syskonvagn så jag sitter å kollar runt på blocket nu :) 

• MissMe83

Det är inte bara jag som rensar, sorterar och plockar ser jag. Håller på att rotera runt våra rum för att få ålats med bebis och saker. Min man är helt trött på mig

• Madelen21

Få se i morgon om jag ska ta mig an dotterns rum och sortera bort sånt som inte leks med... det är så otroligt mkt saker... minstingen han leker iaf me sina saker på ett annat sätt.. han älskar bilar och traktorer och fick en bilmatta i julklapp så det leks mkt med det nu om dagarna.. 5 åringen har funnit ett intresse för att spela dator och pyssla.. hon leker inte så värst mkt med sina saker... kanske därför jag behöver rensa ur lite.. hon har aldrig lekt m dockor speciellt mkt.. ja barn är väl olika :)
    Nää nog om allt tjabbel... ska fundera på hur jag ska packa min syskonvagn i morgon och ta den till bussgods stället och väga den.

kul att nån annan kan få ens saker till användning :) 

• Mjj83l

Kokta ägg klara jag fortfarande inte, men äggröra med massa flingsalt är ren terapi

Min dotter föddes oxå på beräknad dag, och vägde exakt lika mkt som dom beräknade det till

• AlexandraViberg

I helgen ska vi byta allas rum! Dottern in i vårt, vi in i det tomma rummet och sen bebisgrejerna in i dotterns nuvarande rum! Har fixat hjälp från makens släkt tills dess, då jag inte tänker bära något!
    Vi ska då även passa på att rensa.

Glada att vi fick bort detta monster från dotterns rum i veckan:

Tog upp absurt med plats och lektes aldrig med!
  • Solrosen82
    Mjj83l skrev 2013-01-07 22:24:11 följande:
    Kokta ägg klara jag fortfarande inte, men äggröra med massa flingsalt är ren terapi

Min dotter föddes oxå på beräknad dag, och vägde exakt lika mkt som dom beräknade det till

Flingsalt måste jag testa i äggröra :)

Häftigt att de räknat så exakt!
  • AlexandraViberg

Alltså det här som jag tror är nervkläm bredvid naveln när jag andas in börjar bli riktigt jävla drygt. Gör inte ont men känns som att något vill typ spricka eller att något dras ut men samtidigt som en kärringstöt.

Varje gång jag ex ska sucka (dvs en snabb plötslig inandning) så rycker det till som fan där..
    Börjar såklart bli orolig att något håller på att gå sönder där inne :P
    Åh! Jag måste fan ge mig..

• Båtmorsan

Tovediana: Jag ligger efter dig! Bf 8/7 och beräknas snittas en månad tidigare. Jag har ställt in mig på senast 10/6 om bebis är lika stor som sina syskon :) sista vägde 3,8 i v 36+0

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~