• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Båtmorsan: Hur stora har de andra barnen varit?

Härligt att höra alla som varit på UL nu och fått se de livliga krabaterna. Själv ska jag på Rul på torsdag, men vi såg ju bebisen förra veckan när vi gjorde fvp. Nu e jag mest nyfiken på vilket datum för bf vi får.

• Solrosen82

Vägde mig imorse och var 5 kg upp, så nu är mitt mål att stanna på den vikten några veckor genom att äta bra och träna :)

• Caroliin

Idag har sammandragningarna varit värre. Jag har haft sammandragningar konstant i en timme nu. En sammandragning hinner inte släppa innan nästa kommer. Det gör inte ont men det känns. Har ont i ryggen dock längst ner i sidorna ( vid kärlekshandtagen) och ont mellan benen. Min bm går ej att ringa hennes telefontid sluta kl 12.00

• Hannathu
    Caroliin skrev 2013-01-08 12:21:00 följande:
    Idag har sammandragningarna varit värre. Jag har haft sammandragningar konstant i en timme nu. En sammandragning hinner inte släppa innan nästa kommer. Det gör inte ont men det känns. Har ont i ryggen dock längst ner i sidorna ( vid kärlekshandtagen) och ont mellan benen. Min bm går ej att ringa hennes telefontid sluta kl 12.00

Ring kvinnokliniken som de andra säger och åk in om du är orolig
  • Caroliin

Har inte ringt än. Det håller fortfarande i. Har lagt mig för att vila men det hjälper inte.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~