• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Madelen21: Säkert hjälpte det inte för att du behövde pencillinet. Men det kanske inte passar till alla.

Sömntutan: 32mg är receptfritt :)

• Kamillan

Uppppsssss.... Plus 12 kg i v20...... Men men..... Gick upp 30 o 35 kg de andra gångerna..... Men får nog börja tänka lite på vad jag äter nu...

• Sömntutan

Jag ser enbart fet ut. Ingen rund mage alls utan bara fläsk. Men så är jag tjock också . Har dock lyckats hålla min vikt något så när. Har gått upp ca 2 kg nu i vecka 19. Fick förmaning av BM att inte gå upp mer än 6 kg. Tror det kommer bli svårt.

• Madelen21

solrosen82: ja fast vc är jävligt nonchalanta ibland å jag tvingades söka vård på sjukhus å fick minsann betala 300 spänn men d var värt de.. men varför kunde dom inte ha kollat upp mig ordentligt på en gång när ja ändå var på vc.. ush sånt där retar mig.. men men d är gammalt groll..

ligger här i sängen me 2 barn som inte vill sova.... minstingen har fått så dumma sov vanor på sista tiden... han somnar runt 18 å vaknar igen runt halv nio nio och sen är de kört... vaken till 23.30 :(
    Han har inte sovit nån middag idag... spelar ingen roll om han sover middag lr inte han är lika endå... lite drygt faktiskt å älsta barnet brukar somna lätt..  Minstingen vakna halv nio helt hysterisk.. funderar om han drömt nåt eller så.. när han vakna så skrek han kakko=traktor... han älskar traktorer och vill gärna se på traktorer på youtube mm... 

jaja bara å gilla läget:( 

• MissMe83

Jag var väldigt smal innan. Vägde 54 kg till mina 170 cm . Det gör jag inte nu. Har fått love handles på ryggen å feta lår. Inget fett på magen alls men rund e den. Ush vågar inte ens väga mig! Jag vägrar!
    Har alltid haft lite knas kroppsuppfattning och nu är det illa. Sköter mig och hälsan för bebis skull. Men egentligen vill jag bara rå träna på gymmet som innan å köra min hårda diet

• Caroliin

Jag ringde aldrig utan avvaktar och ser hur det är resten av dagen/kvällen och ska ringa min barnmorska direkt imorgon bitti för att höra vad hon säger.

• Solrosen82

Madelen21: Ja det är dom här också, ska mycket till för att man ska få komma dit för bihålorna.

• Hjärtat3

Blir så irriterad på min gubbe!!! Fast jag vet inte varför egentlien!
    Tycker bara han är trög o korkad och allmänt i vägen. Skrikandes 

• MissMe83

Hjärtat3: ha ha join the club. Min man har varit hemma nu fyra dagar... Ska bli sååååå skönt att han jobbar imorron. Hoppas han jobbar över lite åxå

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~