• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Friiidaaay
    Baby Lei skrev 2013-01-10 13:30:27 följande:

Vad kul! Jag vill också göra ett 3d ultraljud vad det lider. Vet du vilken vecka som är optimal för att få så bra bilder som möjligt?
    Skulle också vilja göra ett 3D ultraljud om allt är bra efter rul, men risken känns lite stor att man får se kön? Vilket vi inte vill se Tungan ute
  • cj2

Caroliin hur har det gått för dig? Flera sammandragningar?

• elinile

3D ska inte göras för tidigt har jag hört. I Linköping gör de det tidigast från v 24. Jag var lite inne på det först, men känner att jag vill spara lite till förlossningen. Om jag nu tar reda på könet förstås...

• cj2

Är det bara jag som tycker 3d bilder ser lite läskiga ut?Skäms

• 2003ett lycko år
    cj2 skrev 2013-01-10 12:56:06 följande:
    hihi kan du inte gå och kissa då?

står på kallelsen att man inte bör kissa timmen innan undersökningen men nu är det klart dock ville inte bebben visa sig ifrån sin bästa sida men två kort helt gratis fick vi. å datum 1/6.
  • Friiidaaay
    2003ett lycko år skrev 2013-01-10 13:44:34 följande:

står på kallelsen att man inte bör kissa timmen innan undersökningen men nu är det klart dock ville inte bebben visa sig ifrån sin bästa sida men två kort helt gratis fick vi. å datum 1/6.
    Åh grattis! Skrattande Ni är många här inne som kommer iväg på ultraljud nu. Mitt ser jag på med skräckblandad förtjusning. Precis som förra gången så har jag fått för mig att jag inte ha någon bebis i magen.. 
  • Caroliin

Sammandragningar hela tiden. Va inne på gynakut men livmodertappen va bra. Inget som blivit förkortar

• cj2
    2003ett lycko år skrev 2013-01-10 13:44:34 följande:

jaha oj det har jag helt missat. kissade precis innan jag gick in.

Allt såg fint ut med bebben även om den inte ville ställa upp på att bli fotograferad?
  • Caroliin

Förkortat iaf. Bebisen såg vi och den måde bra :) skulle vila och ta det lugnt.

Skulle komma in igen om det blev värre.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~