• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Upptäckte nu att jag börjat få hormon randen på magen . ATTANS! Trodde jag skulle klara mig från det men nu har den börjat titta fram.
    Hur är det för er andra? Börjat få den??

• cj2
    MissMe83 skrev 2013-01-10 14:35:51 följande:
    Upptäckte nu att jag börjat få hormon randen på magen . ATTANS! Trodde jag skulle klara mig från det men nu har den börjat titta fram.
    Hur är det för er andra? Börjat få den??
    nej.. jag kör raggarsträng! :P hade hellre haft hormonrand
  • mrshope

Vi kommer antagligen att köpa en Buggaboo eller iCandy, behöver något litet och smidigt. Jag tycker också att det verkar vara jättesmiidigt med att ha en som man kan clicka i bilbarnstolen i!

I england har vi tre ultraljud, första i v12, sen ett i v20 och ett till runt v35 tror jag. Så jag har haft turen att redan fått se vår lilla i början av december! Förstår att ni är otoliga, det är en häftig upplevelse.
    Vi har vårt andra ultraljud i slutet av januari och pga någon anledning är jag mer nervös för det...även om vi redan har fått besked om att allt ser bra ut efter första ultraljudet då de mätte och testade ALLT som går att testa. 

• Baby Lei
    Pellefanten skrev 2013-01-10 14:35:19 följande:
    Jag kan länka vårat album med bilder på ettan och film från 3D :)

Ja vad kul! Jag vill jättegärna se!
  • Lillsnöret

Raggarsträng har jag tyvärr fått raka bort i flera år :/
    Någon hormonrand har jag däremot inte sett till än. 

• mysmamman2

Min hormon rand försvann efter förlossningen... Tänkte att du skrev attans om du tänkte på att den finns kvar sen :)

• MissMe83

Nej tycker bara inte drt är så fint med randen men jag står nog ut hellre det än raggarsträng

• cj2

MissMe83! Läste på din vägg nu! Jisses vilken resa! Grattis!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~