• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hannathu
    Natan skrev 2013-01-10 13:58:25 följande:
    Jag har börjat titta lite på barnvagnar och nu undrar jag om ni vet om det finns barnvagnar där man sätter fast bilbarnstolen i? Tänkte ha en sån vagn första tiden och sen till hösten köpa en "riktig" vagn :)

de flesta vagnmärken har adaptrar så att man kan sätta bilbarnstolen i
    Lite olika vilka som passar med varandra.

Buggaboo och Graco har förutom Emmaljunga och Brio som redan nämnts...
  • cindy03

Nu har vi varit på bebis besikning och bebben gick igenom allt utan anmärkning. . Nu ska jag verkligen njuta på riktigt och spana efter baby prylar och barnvagn har ingenting kvar från de äldre barnen så här måste det handlas

• Baby Lei
    cindy03 skrev 2013-01-10 14:11:29 följande:
    Nu har vi varit på bebis besikning och bebben gick igenom allt utan anmärkning. . Nu ska jag verkligen njuta på riktigt och spana efter baby prylar och barnvagn har ingenting kvar från de äldre barnen så här måste det handlas
    Ett stort grattis!! Vilken lättnad!
  • Neenne

Va roligt för alla er som varit på rul! Jag längtar tills måndag då vi ska få se vår lilla bebis igen, tänkte därefter kika lite på barnvagnar. Ja är sugen på en emmaljunga edge eller mondial men vad är skillnaden ? Nån som är lite mer insatt?

• cindy03

Ja verkligen har aldrig varit så nervös med tidigare graviditeter men med denna har allt varit så annorluda. Men nu ska det verkligen njutas!

• Natan

Tack så jätte mycket för era svar :) får bli en sväng till en barnvagnsaffär och kolla i helgen :)

• cj2

Jag har kvar min brio happy från 08.. men jag tänkte klä om den.. Vet någon vart det finns lite roligt typ bävernylonstyg?

• Mjj83l
    Neenne skrev 2013-01-10 14:15:47 följande:
    Va roligt för alla er som varit på rul! Jag längtar tills måndag då vi ska få se vår lilla bebis igen, tänkte därefter kika lite på barnvagnar. Ja är sugen på en emmaljunga edge eller mondial men vad är skillnaden ? Nån som är lite mer insatt?

Designen, inget annat!

Finns olika chassie att välja på till.
  • elinile
    Neenne skrev 2013-01-10 14:15:47 följande:
    Har kollat en del på Emmaljungas olika, men vet inte vad största skillnaden mellan dessa två är förutom att Mondial endast finns i 5 färger medan Edge finns i 20 färger. Finns någon jämförelsetabell på Emmaljungas hemsida, men lite svår att tyda tycker jag... Bäst är nog att fråga någon i butik.

Själv är jag fast vid Emmaljunga City Cross, lätt och smidig! Om man nu inte vill ha en vagn med svängbara framhjul förstås.  
  • elinile
    cj2 skrev 2013-01-10 14:23:02 följande:
    Jag har kvar min brio happy från 08.. men jag tänkte klä om den.. Vet någon vart det finns lite roligt typ bävernylonstyg?

Kolla på jofotex.se och stoffochstil.se, finns dock bara enfärgade där
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~