• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Tack så mycket jag skrev den idag, en mycket förenklad och nerkortad version. Tänkte det var dax att uppdatera den
    Jo det har varit en lång väg

• Acantha
    MissMe83 skrev 2013-01-10 14:56:46 följande:
    Acantha: min är väldigt svag också men vet att dn lär mörkna
    Troligen! Får erkänna att jag gillar det!
  • Acantha
    MissMe83 skrev 2013-01-10 14:59:32 följande:
    Vad bra att du gillar det
    Jag ser det som ett tecken att det står bra till.
    Precis. Som jag sa till maken i morse. Även om jag känner dem ofta så är det ändå så otroligt härligt att se deras hjärtan slå på skärmen. Så alla täcken på en "frisk" graviditet är välkomna.
  • Hannathu

fick aldrig någon hormonrand med sonen och inga tecken på att det ska komma någon den här gången heller

• Neenne
    elinile skrev 2013-01-10 14:30:39 följande:
    Har kollat en del på Emmaljungas olika, men vet inte vad största skillnaden mellan dessa två är förutom att Mondial endast finns i 5 färger medan Edge finns i 20 färger. Finns någon jämförelsetabell på Emmaljungas hemsida, men lite svår att tyda tycker jag... Bäst är nog att fråga någon i butik.

Själv är jag fast vid Emmaljunga City Cross, lätt och smidig! Om man nu inte vill ha en vagn med svängbara framhjul förstås.  

Okej, ja jag har med lite fastnat för de men får se sen när man provkört olika mm. Vi är med inne på fyra fasta hjul..
  • sanmal

Jag har nog haft min hormonrand sedan v 14 eller nåt :P den är visserligen ganska svag i färgen än så länge men det lär väl ändras :P
    raggarsträng har jag haft i flera år tyvärr :/
    Men i övrigt har både jag och maken märkt att jag är hårigare över lag på hela magen, fast ljusa hårstrån då! Varför blir man det? :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~