• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Vi ligger nog efter i moderniteter här oxå då, för jag fick gå och dricka vatten för att jag hade glömt bort mig och varit på toa innan när jag skulle på kub. Så de tog andra undersökningar mellan medan jag fick sitta och vänta.. Detta var på kubet iofs, kanske inte lika viktigt på RUL? Fick iofs en pik om att dricka extra mycket den 21e när jag har RUL :)

• cj2

Skönt att höra Caroliin. lägg dig i soffan nu och kolla på något bra. :)

• elinile
    cj2 skrev 2013-01-10 13:43:08 följande:
    Är det bara jag som tycker 3d bilder ser lite läskiga ut?Skäms

Kan hålla med om att det ser lite konstigt ut. Nä, det har jag bestämt mig för att inte göra.
  • Lillsnöret
    Valborgs skrev 2013-01-10 13:49:48 följande:
    Vi ligger nog efter i moderniteter här oxå då, för jag fick gå och dricka vatten för att jag hade glömt bort mig och varit på toa innan när jag skulle på kub. Så de tog andra undersökningar mellan medan jag fick sitta och vänta.. Detta var på kubet iofs, kanske inte lika viktigt på RUL? Fick iofs en pik om att dricka extra mycket den 21e när jag har RUL :)
    Till mig har dom inte sagt någonting om RUL, detta var också KUB, men jag kommer nog vara lite kissnödig vid RUL också för säkerhetsskull :)
  • Natan

Jag har börjat titta lite på barnvagnar och nu undrar jag om ni vet om det finns barnvagnar där man sätter fast bilbarnstolen i? Tänkte ha en sån vagn första tiden och sen till hösten köpa en "riktig" vagn :)

• cj2
    Natan skrev 2013-01-10 13:58:25 följande:
    Jag har börjat titta lite på barnvagnar och nu undrar jag om ni vet om det finns barnvagnar där man sätter fast bilbarnstolen i? Tänkte ha en sån vagn första tiden och sen till hösten köpa en "riktig" vagn :)
    Det finns absolut. och det är liksom samma som en vanlig vagn bara att man tar bort sitt/ligg delen och sätter fast bilbarnstolsadaptrar på. Tror Brio har.
  • Baby Lei
    cj2 skrev 2013-01-10 13:43:08 följande:
    Är det bara jag som tycker 3d bilder ser lite läskiga ut?Skäms
    Haha, ja om bebisen rör sig just när det tar bilden så blir allt lite utdraget och ihopsmetat. Då ser det ganska konstigt ut. Men om de lyckas knäppa av en bild när bebisen är lite stilla blir det supertydligt!
  • elinile

Emmaljunga har också en sån adapter, dock funkar bara vissa bilstolar på den och så är det nog med de flesta misstänker jag. Funderar på det den här gången. Ska ju inte bära för mycket, blir planerat snitt. Har dock burit på barn i bilstol de andra gångerna och det har funkat, men bättre att ta det lite lugnt i början.
  • Baby Lei
    Caroliin skrev 2013-01-10 13:38:16 följande:
    Baby Lei : runt v.26 ska 3d ul vara bäst :)
    Ah, tack! Jag ska boka in mig på Tittut om allt är bra idag på RUL.
    Friiidaaay skrev 2013-01-10 13:46:57 följande:
    Åh grattis! Skrattande Ni är många här inne som kommer iväg på ultraljud nu. Mitt ser jag på med skräckblandad förtjusning. Precis som förra gången så har jag fått för mig att jag inte ha någon bebis i magen.. 

Ja, det är en riktig nervknäckare det här.. Jag hade inte kunnat föreställa mig hur nervös jag skulle bli.
    Caroliin skrev 2013-01-10 13:47:01 följande:
    Sammandragningar hela tiden. Va inne på gynakut men livmodertappen va bra. Inget som blivit förkortar
    Vad skönt att det såg bra ut! Och bra att du kollade upp det!

• Lillsnöret
    Vi har bestämt oss för att köpa en Tako Jumper X 3 i 1.
    Har knappt kollat på någon annan vagn för jag fastnade med en gång.
    Det enda jag egentligen krävde var att den skulle ha rörliga framdäck.
    Den kostar 5000:- och då ingår liggdel, sittdel, bilbarnstol, skötväska, regnskydd och myggnät.
    Har läst mycket om vad andra tyckt om den och nästan alla har varit nöjda...bara vissa gnällspikar som klagar på precis allting :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~