• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Sömntutan: försök prata med han och säg hur du känner. Han kanske tror att det inte spelar nån roll när ni redan har flera barn.

• Madelen21

Premismamma: Ja jag är ute efter syskonvagn och ska ev titta på nya babytravel las vegas
    Annars vet jag inte riktigt, skulle gärna ha en emmaljunga lr så.. 

• Madelen21

ja satt å kolla namngeneratorn å dessa är dom jag tyckte var ok på pojk

Måns Lukas Viggo Tim Edvin Axel Liam
  • Madelen21
    Engla Vilma Stina Märta Tuva Julia Lova Tea Tilda Love Saga Svea Ellen Nora Selma Alice
    här kommer flicknamnen
  • Tessss
    AlexandraViberg skrev 2013-01-13 00:37:38 följande:
    Ja vafan? Tycker inte han ska bli nykterist men.. :P
    Nej verkligen inte, men andedräkten är verkligen inte nice Har dessutom en man som älskar whiskey och det är nästan snäppet värre
    Sen har jag alltid varit en person som otrivs med fulla människor om jag själv är nykter (och då räcker det att personerna är lite lite påverkade). Tycker alla blir idioter efter lite dricka och orkar inte lyssna på dem Har man själv druckit märker man ju inte av det men nu räcker det med att mannen dricker två glas vin så vill jag bara att han ska gå och lägga sig, haha! 
    Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Zora
    mytol skrev 2013-01-12 22:08:37 följande:
    Om inte din bm tycker annat å du inte redan fått ditt moderskapsintyg så tror jag att det är det datum du fick på rul som kommer stå på moderskapsintyget som du skickar in till försäkringskassan.

Nej, moderskapsintyget har jag inte fått än. Tror jag ska få det nästa gång. Men då lär det kanske stå 23/5 på det då. För två datum lär det ju inte stå. Hmm..
  • Kickilina

Ang magtafsande, tycker att det är ok att folk pillar, klappar, gosar när magen är stor och tydlig däremot i början när den bara är fet känns pillandet onödigt! Däremot skulle jag aldrig få för mig att röra någon annans mage utan att fråga först, det gör jag ju tom på jobbet

• louise1983

Madelen21 skrev 2013-01-12 19:56:11 följande:
    Barn me mycke grejjer... Känner igen mig.. Dottern har en kojsäng, typ loftsäng fast inte så hög å under där är ett bra ställe att gömma alla leksaker.. fast tanken var ju att man skulle ha haft en madrass under så hon kunde ha kojja där men rummet är liksom lite litet... Lär ta å rensa nån dag ja mä.. plocka undan sånt som inte leks med. Men ja måste köpa flyttkartonger först å lägga ner det i..

Valborgs: Ja okej, vi får nog gå till babyproffsen å kolla å prova mm.. Jag tycker den verkar bra då man kan välja hur man vill ha barnen.. Tex så kan älsta få åka framåtvänd å minsta mot mig mm.. bra att inte barnet får åka framåtvänd så tidigt...

Annars har ja funderat på emmaljunga double monkey men många säger den är så liten i sittdelen... Ah ja vet inte.. En enda djungel.. haha.. får nog lov å ut å kolla lite sen efter ultraljudet... Antingen blir d ny babytravel den va ju bra pris på komplett 4000 va som menas m komplett... 

annars blir d nåt begagnat.. har även funderat på en herqules twin raptor...  
    Har sett Madelen att du funderat på en Monkey. Hittade denna bilden på en blogg och om du tittar på bilden uppe till vänster så ser man faktiskt rätt bra hur pass liten/smal sittdelen på monkeyn är. Tänk att trycka i en åkpåse med ett barn på ca 2 år där :/
  • Madelen21

Louise1983:

Jaha, ja vi ska ut å kika vagnar, vi är ute efter syskonvagn enkelvagn har jag redan..
    Lutar åt en babytravel las vegas... men vet inte om den kommit in i butik än...
    Ska försöka ringa min babyproffs affär å fråga om dom fått in den å så... lär nog åka å klämma på den å prova den m min son i :) 

• Madelen21

nu har ja prata m babyproffsen å under nästa v ska dom nog få in nya babytravel las vegas å då ska jag dit och klämma och känna mm :)

priset 4000 inkluderar 2 liggdelar och sittdelar och det får man oavsett...

man bygger om den på nåt vis.. fattar inte... bör nog ses tror jag. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~