AlexandraViberg skrev 2013-01-12 19:40:47 följande:
Maken började gråta häromdagen också! Många känslor här hemma :P
Men känns som att det var självklart att det skulle bli den här lilla och det hade ju inte varit så om vi lyckats tidigare!
Jag känner flera gånger om dagen i magen och blir så glad och nöjd varje gång! :)
Vet inte om det är det som gör att det inte känns verkligt än, alltså att min man inte är speciellt "intresserad". Jag tror han har ännu svårare att ta till sig det hela då det är jag som bär på bebis. Han är inte den som visar känslor i första taget, vilket ibland kan vara en aning frustrerande. Inte att han inte bryr sig, så är det absolut inte. Han är världens snällaste och den mest omtänksamma man kan tänka sig. Åh det är så svårt att förklara.
Sen var det ju jag som mest ville ha nummer tre också. Detta gör att jag känner att jag inte vill prata så mycket om det, vilket kanske också gör att det blir mer overkligt. Vi har inte diskuterat några namn, inte köpt några kläder, ja inte pratat så mycket om det alls. Låter som vi har ett skitförhållande, men så är det inte. Bara detta som känns lite jobbigt. Ska nog ta det med honom.